Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Inovatīvas tirgus izpētes metodes
Mārketinga rokasgrāmata
- , uzvedība, impulsi, piedāvājums ļoti strauji mainās, tādēļ arī kopējais tirgus mainās tam līdzi. Vienu dienu mērķa grupai var būt vienas prasības
- pēc vienas dienas vidējās auditorijas Latvijā. Nr. Interneta vietne 2014. gada pavasaris 2015. gada
- sarīkojumu, pasākumu aģentūrām ikdienā ir jāvelta daudz laika ideju ģenerēšanai. Katra pasākumu aģentūras Amazing Events pirmdiena sākas ar kopīgu radošās
- , fotogrāfijas, asociatīvus priekšmetus, no kuriem var iedvesmoties. Kā atzīst pasākumu aģentūras Amazing Events radošā direktore Māra Sauliete
- . Uzņēmumi, kas joprojām pieturas pie gadiem zināmām un it kā pārbaudītām metodēm kā mārketingā, tā personāla vadībā, komunikācijā un citās jomās