Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Darbības nepārtrauktības vadības loma organizācijā
Riska vadības rokasgrāmata
- pasākumiem. Ārkārtas situācija ir incidenti vai to kopums, kuru dēļ organizācijas procesi vai resursi nefunkcionē pareizi jeb atbilstoši izvirzītajām prasībām
- rīcība, piemēram, ēkas evakuācija (plūdu vai ugunsgrēka gadījumā), nereti arī sadarbība ar neatliekamās palīdzības dienestiem. Kad ārkārtas situācija
- darbinieku, procesu un aktīvu apvienošanu efektīvā un proaktīvā organizācijā, kas veicina izmaksu efektīvu risku, incidentu, ārkārtas situāciju un darbības
- nepārtrauktības vadību. Līdz ar to organizācija ir sagatavota darbības pārtraukumiem un ārkārtas situācijām, ievērojot preventīvos, taktiskos
- , stratēģiskos un operacionālos reaģēšanas risinājumus (sk. attēlu «Sasaiste starp risku, ārkārtas gadījumu, incidentu un krīzes vadību un darbības