Reputācijas vadības rokasgrāmata
«Ja konkurence ir tirgus ekonomikas dzinējs, tad reputācija ir degviela, kas liek dzinējam darboties: reputācija uzņēmumam pievilina klientus, investorus un arī darbiniekus.» /Charles Fombrun/
Latvijā ik dienu arvien vairāk uzņēmumu piedomā pie reputācijas veidošanas, jo tas kļūst par nozīmīgāku faktoru konkurences cīņā. Tas attiecas gan uz klienta izvēli par labu vienam vai otram pirkumam, gan tiklab arī uz darbinieka izvēli. Laikā, kad atšķirties biznesā kļūst arvien grūtāk, reputācija ir tā, kas veido uzņēmuma atšķirīgo seju.
Mūsdienās ikviens sīkums var nonākt publiskajā telpā. Pagātni noslēpt nevar, tādēļ svarīgi neatstāt reputāciju pašplūsmā. Reputācijas vadība ir ļoti svarīga gan jauniem uzņēmumiem, gan arī veciem spēlētājiem, kas deviņdesmitajos gados īpaši nerūpējās par savu reputāciju un tagad spiesti par to maksāt – pretrunīgā slava neizgaist.
Laba reputācija atver durvis veiksmei darījumos un ietekmē patērētāju izvēli par labu konkrētajai precei. Reputācija ļauj piesaistīt labākos darbiniekus un saliedē tos kopīgam darbam. Tā palīdz uzrunāt sabiedrību izšķirīgos mirkļos – sākot nozīmīgus investīciju projektus, vai tad, kad zīmols ir pakļauts krīzei vai uzbrukumam. Reputācija palīdz uzņēmumu apvienošanās vai pirkšanas un pārdošanas gadījumos un veicina dialogu ar valsts pārvaldi.
«Reputācijas vadības rokasgrāmata» palīdzēs uzņēmumiem apzināti veidot reputāciju un to nosargāt. Rokasgrāmatā apskatīti reputācijas vadības principi un piemēri, atklājot labāko reputācijas vadības praksi Latvijā un Baltijā. Saskaņā ar to ikviens vadītājs spēs identificēt un izmērīt savas organizācijas reputāciju, lai pēc tam to apzināti veidotu nepieciešamajā virzienā.
«Reputācijas vadības rokasgrāmata» sniegs atbildes uz šiem un citiem aktuāliem jautājumiem:
- Kādu apstākļu ietekmē reputācijas loma pieaug?
- Kā izmērīt organizācijas reputāciju?
- Kā veidot organizācijas reputāciju?
- Kā noturēt un aizsargāt reputāciju?
- Kā rīkoties krīzes situācijā?
Par šo rokasgrāmatu jaunumu nav.