Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Vērtīborientēta mārketinga modelis: piesaistīšana
Mārketinga rokasgrāmata
- Kāds uzņēmums, sauksim to par ABC, savu produktu mārketingu un tirdzniecību sāka ar plaši pazīstamiem patēriņa elektronikas
- pārdomātajā tirgū dominēja trīs uzņēmumi. ABC tēmēja uz taupītāju – patērētāju grupu, kura ir jutīga pret cenu, piedāvājot
- . Vispirms trīs lielie uzņēmumi ignorēja ABC, domājot, ka tas ir tikai vēl viens lētās preces piegādātājs, kurš izmanto iespiešanās
- vērtību šīm kompānijām, tikmēr saglabājot savas cenas un peļņas daļu, bet taupītāji ABC radīja zaudējumus. Taču trīs lielie uzņēmumi
- nesaprata, ka, raugoties no patērētāju uztvertās vērtības perspektīvas, ABC bija augstas vērtības piegādātājs taupītājiem