Kā atrast īsto mārketinga pieeju B2B un B2C modeļos?
Mārketinga rokasgrāmata- Kā atrast īsto mārketinga pieeju B2B un B2C modeļos?
- izprašana jums prasīs daudz laika un piepūles. Citiem vārdiem sakot, jums jāizvēlas starp B2B (business to business) un B2C (business to consumer
- un patērētājiem. 1.3.1. attēls. Kā atšķiras B2B un B2C mārketings. B2C modeli pārstāvošie uzņēmusi ir ieinteresēti, lai tos un viņu konkrētos produktus atpazīst
- ir viedoklis, kas balstās personiskajā patīk vai nepatīk attieksmē. Savukārt B2B modelī strādājošiem uzņēmumiem ir pilnīgi cita situācija. Uzņēmumiem
- auditorijā atbilstoši piedāvātajam produktam vai pakalpojumam. Tāpēc B2B nav aktuāli B2C iecienītākie instrumenti, piemēram, masu reklāma vai slavenā šaušana
- ar reklāmas lielgabalu pa zvirbuļiem. Tāpat B2C ir nereāli nodrošināt to individualizēto risinājumu pieeju, ko prasa B2B pieklājīgas uzvedības etiķete