Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Inovācijas procesa organizācija pilnvērtīgai cilvēkresursu iesaistei
Personāla vadības rokasgrāmata
- Inovācijas procesa organizācija pilnvērtīgai cilvēkresursu iesaistei
- , gan prakse liecina, ka ikviens uzņēmums var būt inovatīvs. Daudzi pat pieredzes bagāti uzņēmēji mēdz uzskatīt inovācijas par jaunā laikmeta elementu, bet tā
- nav. Inovācijas pastāvējušas, kopš radās cilvēks, un viss cilvēces progress ir balstīts uz tām. Tikai 20. gs. šo vārdu «inovācija» sasaistīja
- , lai apzīmētu cilvēkus, kas reliģijā ienes nevēlamas idejas, turklāt par to draudēja ausu vai roku zaudēšana. Mūsdienās inovācijas jums neliks zaudēt
- ausis vai rokas, bet, nevadot tās, savā uzņēmumā varat radīt vēl sāpīgākus zaudējumus. Īpaši būtiskas inovācijas ir brīžos, kad atrodamies viszemākajos
- sociālajos, ekonomiskajos, politiskajos vai tehnoloģiskajos apstākļos, jo inovācijas visbiežāk rodas zemākajos punktos ekonomikā, kas veicina nākamo
Kas ir inovācijas, un kāpēc tās ir nepieciešamas?
Personāla vadības rokasgrāmata
- Kas ir inovācijas, un kāpēc tās ir nepieciešamas?
- Inovācijas jēdziens ir plašs un ar daudzām niansēm. Šeit izmantošu definīciju, kas pasaka, ka inovācija ir «esošā mainīšana, ieviešot kaut ko jaunu
- apzīmēšanai būtu korekti izmantot vārdu 'jaunveide', savukārt inovācijas, kas ir sasniegts rezultāts, var latviskot kā 'jauninājumus' vai 'jaunievedumus
- ' (Stabulnieks, 2006). Šos terminus izmantošu kā sinonīmus vārdiem 'inovācija' un 'inovācijas'. Inovācijas var būt izmaiņas produktos, pakalpojumos
- esošais produkts, pakalpojums vai process. Inovācijas nav tas pats, kas izgudrojumi; var teikt, ka izgudrojumi kļūst par inovācijām, ja tie tiek ieviesti
- un lietoti, līdz ar to radot vērtību klientam (ārējam vai iekšējam). Inovācijas procesā mēdz izdalīt vismaz divus posmus – idejas ģenerēšana