Mārketinga inovācijas un to attīstība
Mārketinga rokasgrāmata- Mūsdienu mārketinga aktivitāšu virsuzdevums ir spēt aizraut un aicināt līdzdarboties. Reklāmas kampaņa vairs nav tikai izrāde vai kinofilma, ko
- kampaņa tiecās atklāt, cik svarīga ir problēmas apzināšanās un skatīšanās tai acīs. Kampaņa tika radīta par godu Starptautiskajai sieviešu dienai
- īstenotā kampaņa, kurā pasažieriem tika sniegta iespēja «ieslēgt Ziemassvētkus» ar mobilo ierīču palīdzību. Tiklīdz kāds aktivizēja uz ekrāna
- Association of Interval Transition Houses, kas radījusi sieviešu mītņu tīklu. Kampaņā #TheWindowProject saziedotā nauda tika novirzīta no vardarbības
- skābekļa koncentratora SimplyGo Mini atbalstam, taču šāda kampaņa produktu novirza otrajā vietā, pirmajā vietā liekot idejas oriģinalitāti