Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Secinājumi par sociālo mediju mārketingu
Mārketinga rokasgrāmata
- – sociālo mediju tīkli pamazām tiek iekodēti mūsu apziņā, kļūstot par neatņemu ikdienas sastāvdaļu. Uzņēmumi/zīmoli sociālos tīklus izmanto, lai attīstītu
- sociāli aktīvam, sevi reklamējot neuzbāzīgi, bet pārdomāti un kvalitatīvi. Sociālie mediji ļauj mijiedarbībā šķērsot vienu vai vairākas platformas
- , vai tie vēlas radīt, komentēt, lasīt vai darīt ko citu. Atkarībā no savām aktivitātēm sociālie mediji ļauj personai ieņemt gan medija veidotāja
- , tātad tie attīsta un pilnveido viens otru. Sociālie mediji atvieglo un uzlabo informācijas izplatīšanās ātrumu, tie ir galvenais mūsdienu uzņēmējdarbības rīks, sabiedrības tagadne un nākotne.