Kā atrast īsto mārketinga pieeju B2B un B2C modeļos? Kādas ir jaunās satura mārketinga iespējas produktu virzīšanā? Kā atrast īsto mārketinga pieeju B2B un B2C modeļos? Kādas ir jaunās satura mārketinga iespējas produktu virzīšanā?
Vizuālā identitāte – vitāls elements korporatīvā tēla jeb zīmola veidošanā pirms vizuālo risinājumu veidošanas? Piemēram, kāpēc vēlamajām emocijām ir liela nozīme?! Kādi ir vizuālās identitātes veidošanas praktiski ieteikumi B2B
Ko HR pasaule pieredzēs 2019. gadā? ) vai divus uzņēmumus (B2B), tad 2019. gadā turpināsim izzināt biznesa un kandidāta sadarbību jeb B2T. Ekonomikas ministrija (EM) savā ikgadējā pētījumā
Kā savam biznesam piesaistīt jaunus klientus un kopā ar tiem iekļauties vienotā izaugsmes un panākumu maratonā? jeb, citiem vārdiem sakot – tirgu jūsu uzņēmuma piedāvājumam. Turpmāk minētie ierosinājumi vairāk ir piemēroti tā sauktajam «bizness biznesam» jeb B2B (Business