Mobilā mārketinga jaunās iespējas uzņēmumiem , mijiedarbojas ar uzņēmumu, zīmolu un tā piedāvātajiem pakalpojumiem. Sākotnēji mobilais mārketings bija ierobežots vien ar SMS un e-pasta opcijām
Kāda ir mārketinga inovāciju attīstība? Kā veidot pilsētas identitāti? instrumenti ir impulss, kas klasiskajai mārketinga komunikācijai piešķir vēl vienu dimensiju. Tāpat arī mūsdienu mārketings neapzīmē tikai pakalpojuma
Ieteikumi, kā izvēlēties dāvanu ārvalstu sadarbības partnerim ? Kāds mārketings šobrīd var gūt panākumus? Kas mārketingā jādara, lai šobrīd uzrunātu cilvēku? (Sk. 1.1. «Patērētāju prasības mūsdienās».) Kādi
Pasākumu mārketings – atslēga veiksmīgai komunikācijai ar klientu Pasākumu mārketings – atslēga veiksmīgai komunikācijai ar klientu
Kā atrast īsto mārketinga pieeju B2B un B2C modeļos? Kādas ir jaunās satura mārketinga iespējas produktu virzīšanā? papildinājumu autors Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG) ir mūsdienīgs, dzirkstošs un unikālām idejām piepildīts pilna servisa mārketings, reklāmas un sabiedrisko
Kā savam biznesam piesaistīt jaunus klientus un kopā ar tiem iekļauties vienotā izaugsmes un panākumu maratonā? ? Lieliski! Iesākumam varat izmantot, piemēram, tiešo mārketingu un sākt komunikāciju ar nākamajiem klientiem. Kāpēc tiešais mārketings? Jāpiebilst
Pirmais solis, kā izveidot ilgtspējīgu sociālo mediju mārketinga stratēģiju "Mārketinga rokasgrāmatas" abonentiem 8. Mārketings internetā 8.3. Sociālo mediju mārketings A–Z 8.3.1. 7 soļi, kā izveidot