Nodot vēstījumu, nevis uzjautrināt publiku Korporatīvo pasākumu vadīšanas prasmes ir vēlamas, taču nebūt nav noteicošās kompetences kompāniju vadītājiem Lielāko interesi mācīties publiski
Pretošanās un pārmaiņu (ne)vadīšana un komunikācijas ietekme Pretošanās un pārmaiņu (ne)vadīšana un komunikācijas ietekme
Rekomendācijas, kas ir jāņem vērā, gatavojot biznesa plānu Eiropas Savienības līdzfinansējuma saņemšanai Šī gada pirmie papildinājumi veidoti sadarbībā ar rokasgrāmatas pamatsatura autoriem – korporatīvo finanšu kompāniju LAIKA STARS, rokasgrāmatu
Metode, kas palīdzēs optimizēt biznesa procesu un izmaksas Arī šī gada trešie papildinājumi veidoti sadarbībā ar rokasgrāmatas pamatsatura autoriem – korporatīvo finanšu kompāniju LAIKA STARS, rokasgrāmatu
Kā novērtēt preču zīmi? Turpinot sadarbību ar rokasgrāmatas pamatsatura autoriem – korporatīvo finanšu kompāniju LAIKA STARS, rokasgrāmata papildināta ar jaunu tēmu – 5.4.3
Pasākumu mārketings – atslēga veiksmīgai komunikācijai ar klientu Pasākumu mārketings – atslēga veiksmīgai komunikācijai ar klientu
Dāvina retāk, bet budžeti nav sarukuši uzņēmumi biežāk mantisku vērtību vietā izvēlas partneriem dāvināt kādu jaunu pieredzi, tostarp vakariņas restorānā, koncerta apmeklējumu vai pasākumu
Stratēģiskie riski: vadība, faktori, novērtēšanas procesa soļi stratēģiskā riska profilu; 5. solis – izstrādāt risku vadības pasākumu plānu; 6. solis – pārrunāt stratēģiskā riska profilu un risku vadības
Kas darba devējam jāzina par darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanas juridisko pusi? paaugstināšanas pasākumu organizēšanā un skaidrojot praksē novērotos problēmjautājumus. II. Darba devējam ir pienākums segt darbinieku kvalifikācijas
Noteikti konkrēti pasākumi darba aizsardzības jomas attīstībai 2019.–2020. gadā nodarbinātajiem. Šogad tiek plānots pētījums par darba vides risku novērtējuma un pasākumu īstenošanu darba vietās, kas atrodas ārpus darba devēja