Pasākumu mārketings – atslēga veiksmīgai komunikācijai ar klientu mārketinga iespējas uzņēmuma tēla veidošanā». Vai zini – tendences liecina, ka pasākumu mārketinga aizvien ir pieaugoša nozīme, tādēļ uzņēmumiem ir vērts
Kā atrast īsto mārketinga pieeju B2B un B2C modeļos? Kādas ir jaunās satura mārketinga iespējas produktu virzīšanā? Kā atrast īsto mārketinga pieeju B2B un B2C modeļos? Kādas ir jaunās satura mārketinga iespējas produktu virzīšanā?
Kā savam biznesam piesaistīt jaunus klientus un kopā ar tiem iekļauties vienotā izaugsmes un panākumu maratonā? mārketinga iespējas Avots: Alberta Uzņēmumu Grupa Lai sasniegtu un veiksmīgi izpildītu visu iepriekš minēto, klientu auditorijai ir nepieciešama
2018. gadā mārketinga jomā sagaidāma konkurences palielināšanās, mākslīgā intelekta projektu attīstīšana un video satura uzvaras gājiens 2018. gadā mārketinga jomā sagaidāma konkurences palielināšanās, mākslīgā intelekta projektu attīstīšana un video satura uzvaras gājiens
Kāda ir mārketinga inovāciju attīstība? Kā veidot pilsētas identitāti? Kāda ir mārketinga inovāciju attīstība? Kā veidot pilsētas identitāti?
12 soļi, kā izveidot vērtīgu zīmolu dēļ tiek uzskatīts, ka zīmols ir viens no visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Mūsdienās ikviens uzņēmums neapšaubāmi apzinās sava zīmola
Īpašs piedāvājums meistarklases "Mārketinga stratēģija un pārdošana" dalībniekiem! Īpašs piedāvājums meistarklases "Mārketinga stratēģija un pārdošana" dalībniekiem!
Kādi ir efektīvākie komunikācijas veidi mazbudžeta apstākļos? vai tam nākas saskarties ar kopējās ekonomikas lejupslīdi un ekonomēt, tam ir nepieciešamas mārketinga komunikācijas aktivitātes, sevis prezentēšana