Mobilā mārketinga jaunās iespējas uzņēmumiem , mijiedarbojas ar uzņēmumu, zīmolu un tā piedāvātajiem pakalpojumiem. Sākotnēji mobilais mārketings bija ierobežots vien ar SMS un e-pasta opcijām
Kāda ir mārketinga inovāciju attīstība? Kā veidot pilsētas identitāti? instrumenti ir impulss, kas klasiskajai mārketinga komunikācijai piešķir vēl vienu dimensiju. Tāpat arī mūsdienu mārketings neapzīmē tikai pakalpojuma
Kādas ir prasības kravu pārvietošanā noliktavās? apmācības. Darbs ar mobilo aprīkojumu smagumu pārvietošanai, piemēram, iekrāvējiem, frontālajiem iekrāvējiem utt. (turpmāk – mobilais aprīkojums) Darbu
Ieteikumi, kā izvēlēties dāvanu ārvalstu sadarbības partnerim ? Kāds mārketings šobrīd var gūt panākumus? Kas mārketingā jādara, lai šobrīd uzrunātu cilvēku? (Sk. 1.1. «Patērētāju prasības mūsdienās».) Kādi
Memorands ar jautājuma zīmēm Latvijas Mobilais Telefons nākotni joprojām, tieši tāpat kā pirms vairāk nekā 10 gadiem, ir atklāts, vēl jo vairāk – jebkurš no iespējamiem risinājumiem
Pasākumu mārketings – atslēga veiksmīgai komunikācijai ar klientu Pasākumu mārketings – atslēga veiksmīgai komunikācijai ar klientu
Kā atrast īsto mārketinga pieeju B2B un B2C modeļos? Kādas ir jaunās satura mārketinga iespējas produktu virzīšanā? papildinājumu autors Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG) ir mūsdienīgs, dzirkstošs un unikālām idejām piepildīts pilna servisa mārketings, reklāmas un sabiedrisko