Krīzes situāciju vadība – no apdraudējuma līdz jaunām iespējām ieinteresētās puses un tā reputācija ir nopietni iedragāta. Kompānijai tie ir sasprindzinājuma pilni brīži, un savādāk kā par ārkārtas vai kritisku
Organizācijas reputācijas efektīva aizsardzības pieeja brīža ārkārtas situācijai piesaka autore Anda Krauze, risku pārvaldības eksperte. Būtiski ņemt vērā, ka reputācija ir viens no visvērtīgākajiem
2018. gadā mārketinga jomā sagaidāma konkurences palielināšanās, mākslīgā intelekta projektu attīstīšana un video satura uzvaras gājiens . Jirgensone. Šobrīd izšķiroša ir zīmola reputācija un klientu lojalitāte tam un tā produktiem. Straujā pāreja uz tiešsaistes vidi būtiski ietekmē to
"Atšķiries vai mirsti" - katra biznesa attīstības princips ir atkarīga produkta reputācija un pazīstamība, tādēļ reklāmas speciālistiem ir jābūt skaidram redzējumam par to, kā atšķirties no konkurentiem
Pieticība – īpašība, kuras pietrūkst līderiem , kurus vada pieticīgi līderi, ir vairāk motivēti, apmierināti ar darbu, produktīvāki un pozitīvāki organizācijas "vēstnieki". Pieticīga reputācija
Nekas nav 100% drošs reputāciju. M. Barzilajs piebilst, ka nereti pēc paziņojumiem par kiberuzbrukumiem kompāniju reputācija īstermiņā samazinās, bet pēc kāda laika tā atkal