12 soļi, kā izveidot vērtīgu zīmolu Zīmoli ir kļuvuši par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu, un mēs gan apzināti, gan neapzināti ar tiem veidojam attiecības. Tieši zīmols ir tas, kas
Kā likt profesionālo kontaktu tīklam LinkedIn strādāt tavā labā stiprināšanai. Tas, ko pērk tavs klients vai darba devējs, ir tavs zīmols un tā uzticamība, ko šīs zīmols radījis. Tāpēc parunāsim, ko ieteicams darīt
Vizuālā identitāte – vitāls elements korporatīvā tēla jeb zīmola veidošanā funkcija? Kā top pilsētas zīmols? Un kādi ir tā elementi? Kādi praktiski ieteikumi, kā pilsētām reklamēt savu zīmolu? Kā, piemēram, Ventspilī
"Atšķiries vai mirsti" - katra biznesa attīstības princips pārbaudītas vērtības un paredzamība, kas liek domāt, ka zīmols ir uzticams, taču dažreiz daudz efektīvāks ir pārsteiguma moments, kas patērētājam liek
Identitātes maiņa - drosmīgs lēmums vienkārši nonāk pie slēdziena, ka esošais zīmols ir kļuvis vecmodīgs vai jaunajiem produktiem un mūsdienu digitālajai videi neatbilstošs. Pārzīmološanas
Pirmais solis, kā izveidot ilgtspējīgu sociālo mediju mārketinga stratēģiju ) Sociālajos medijos nepastāv neviens zīmols, kurš nevēlētos paaugstināt ienākumus no savām investīcijām. Bet sociālajos medijos šis mērķis ir izpildāms
Svinības ir iemesls jauniem produktiem piederības zīmes izmantošanai. Latvijas valsts simtgades birojs Īstā Latvijas krāsa Zīmols Grandfather par godu Latvijas simtgadei ražo džemperus
Svarīgs, bet ne pats galvenais cilvēkiem mierīgi paēst un tad ar sāta sajūtu iedziļināties sarīkojuma būtībā. Ja pasūtītājs ir luksa zīmols, visam jābūt ne tikai gardam, bet arī
3 I pieeja: IDEJAS, IESPĒJAS, IZAICINĀJUMI tirgu. Piemēram, Taivānas luksus zīmols Shiatzy Chen Parīzes modes nedēļā noreaģēja ļoti ātri un ierasto modes defilē procesu nomainīja kā viens