Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Dāvana – stāsts par vērtībām un identitāti
Dokumentu un biroju pārvaldības rokasgrāmata
- Dāvana – stāsts par vērtībām un identitāti
- , ka dāvana ir uzņēmuma tēla sastāvdaļa, tā ir reklāma un arī korporatīvās kultūras rādītājs. Uzziņai Mārketinga eksperti uzskata, ka prezentreklāma ir visi
- jeb skaidrojums, kādēļ pasniegta tieši šī dāvana un kā to izmantot. Jāatzīst, ka uzņēmējiem ir ļoti dažāda izpratne par prezentreklāmu un kā to lietot, tomēr
- tā ir lietišķa dāvana un viens no mārketinga instrumentiem. Turklāt dāvanu saņēmēji ir kļuvuši izglītotāki un izsmalcinātāki, līdz ar to viņus ir grūti
- par dāvinātāju. Ar dāvanu mēs pasakām, cik cilvēks vai uzņēmums mums ir nozīmīgs. Tiesa, pirms kaut ko dāvina, ir jāpadomā par to, kādu iespaidu dāvana
- ) ražojumi Vairums aptaujāto uzņēmumu atzīst, ka cenšas dāvanā uzsvērt nevis tās finansiālo vērtību, bet gan pievienoto vērtību. Viena no pievienotajām
Prezentreklāma – ilglaicīga saikne ar klientu
Mārketinga rokasgrāmata
- apdrukāti podiņi, kuros pēc tam sapildīts dāvinātais medus. Tā bija dāvana ar ļoti īpašu nozīmi. Dāvana ārvalstu sadarbības partnerim Savā
- pusdienu laikā, skandināvu partneris to, visticamāk, nepieņems, jo Skandināvijā šāda lielāka dāvana var tikt uztverta kā kukuļošana. Tāpēc, ja jau iepriekš
- dāvana būs alkohols vai kalendārs (grāmata, glezna, foto) ar sievietes attēliem. Savukārt Japānā slikta zīme esot skaitlis četri, tādēļ četru
- ir tad, ja izdodas patiesi iepriecināt saņēmēju. Tikpat svarīgi ir atcerēties, ka dāvana ir daļa no vēstījuma, kas veido organizācijas tēlu sadarbības
9. pants. Ar nodokli neapliekamo ienākumu veidi
Likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" komentāri
- no laulātā vai radinieka līdz 3. pakāpei, ja vien šī dāvana nav saņemta saimnieciskās darbības ietvaros, un dāvanas no citām fiziskām personām līdz 1425
- eiro taksācijas gada laikā, ja vien šāda dāvana netiek dāvināta saimnieciskās darbības ietvaros, ir ieskaitāmi gada apliekamajā ienākumā. Līdz ar to
- , bet ir morāla novērtējuma raksturs; 321) darba devēja dāvana, kas taksācijas gada laikā nepārsniedz 15 euro; Sākot ar 2015. gada 1. janvāri, komentējamais
- ) dāvanas, kas saņemtas no laulātā vai radinieka līdz 3. pakāpei, ja vien šī dāvana nav saņemta saimnieciskās darbības ietvaros, un 2) dāvanas no citām
- fiziskām personām līdz 1425 eiro (1000 latiem) taksācijas gada laikā no viena dāvinātāja, ja vien šāda dāvana netiek dāvināta saimnieciskās darbības