Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Prasību pielāgošana darba tirgus iespējām
Personāla vadības rokasgrāmata
- , kurā būtu apvienotas visas trīs priekšrocības, jau ir manāmi mazāka par pusi no visiem darbspējīgajiem. Viņi veido ideālo darbinieku grupu, un katrs
- – vai pienākumi ir efektīvi pārraugāmi, vai tos var regulēt un precīzi aprakstīt ar detalizētu instrukciju palīdzību, vai darbinieku ir iespējams apmācīt
- būt problemātiski, ja īsā laikā ir jāpieņem darbā lielāks skaits darbinieku (nepietiks resursu apmācīšanai), ja apmācības periods ir pārāk ilgs
- var prognozēt jau iepriekš, vai arī darbinieka trūkumu īslaicīgi var aizstāt ar citiem darbiniekiem, un meklēšana pēdējā brīdī ir uzskatāma par personāla
- vadības plānošanas kļūdu). Līdzīgi apmācībai šādos gadījumos var noteikt arī citas izmaksas, kas ir saistītas ar paaugstināta riska darbinieku
Darbinieku trūkums un tā cēloņi
Personāla vadības rokasgrāmata
- Darbinieku trūkums un tā cēloņi
- metodēm vairs nepietiek. Darbinieku meklēšana nav process, kuru varētu skatīt atrauti no pārējiem organizācijā notiekošajiem personālvadības procesiem
- kvalifikācijas prasības, darbinieku atrast principā būtu iespējams, pat ja ne tik viegli un ātri kā iepriekš. Tomēr bieži vien iepriekš lietotās
- atrast ir grūti vai vispār nav iespējams. Šis apskats ir veltīts tam, lai sniegtu ieskatu darbinieku piesaistīšanas metodēs gadījumos, kad ar ierastajām
- . Lai efektīvi pilnveidotu darbinieku meklēšanu, var gadīties, ka būs nepieciešams koriģēt gan personāla atlases, gan ikdienas darba nodrošināšanas
- procedūras. Ļoti vienkāršoti var teikt tā: darbinieku trūkumu var risināt, darbiniekus meklējot citādi vai meklējot citādus darbiniekus. Patiešām, viens
Labumu veidi un to popularitāte dažādās valstīs
Personāla vadības rokasgrāmata
- %); veselības aprūpe (aptaujas dati liecina, ka šis labums ir pieejams 70% darbinieku, no kuriem 79% to arī izmanto); pensiju plāns (pieejams 64
- % darbinieku, izmanto – 76%); dzīvības apdrošināšana (pieejams 57% darbinieku, izmanto – 97%); darbinieku atbalsta programmas (pieejams 48%) – šīs programmas
- , taču labumu izmaksas darba devējs visbiežāk dala ar pašu darbinieku); profilaktiskās veselības pārbaudes un relaksācijas pakalpojumi (relaksācijas
- pabalsti, mobilais telefons vai kompensācija, naudas prēmija par jaunu darbinieku ieteikumiem (ja kandidāts tiek pieņemts un strādā uzņēmumā), atlaides
- laiks nemainās), darba dalīšana (vienu amatu veic divi darbinieki) un citi); darbinieku programmas un pakalpojumi (virtuve birojā, bezmaksas kafija