Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Darbinieku apmierinātība, piesaiste un iesaistīšanās
Personāla vadības rokasgrāmata
- Darbinieku apmierinātība, piesaiste un iesaistīšanās
- aptaujāja darba ņēmējus Latvijā, lai iegūtu vispārēju pārskatu par darbinieku piesaistības rādītāja izmaiņām, kā arī piesaistību veicinošiem
- un kavējošiem aspektiem. Šāds pētījums tiek veikts regulāri katru otro gadu jau kopš 2005. gada. Tā mērķis ir monitorēt darbinieku piesaistības rādītāja
- ģenerālajam kopumam). Darbinieku piesaistības rādītāja pozitīvā dinamika Latvijā Pētījuma rezultāti liecina, ka pēc Latvijas darbinieku piesaistības
- rādītāja lejupslīdes pēckrīzes periodā Latvijas uzņēmumos un iestādēs turpina saglabāties pozitīva darbinieku piesaistības rādītāja dinamika. Rādītāja
- , nodarbinātības pieaugums, bezdarba samazināšanās, vidējās un minimālās darba algas pieaugums, no otras puses, ir vērojams arī darbinieku gaidu un prasību
Ar ko sākt analītikas iedzīvināšanu
Personāla vadības rokasgrāmata
- no resursu nepietiekamības Piesaiste un mobilitāte 1. Atlases efektivitāte 2. Darbinieku mobilitāte Izmaksu samazināšana un kvalitātes
- (ar augstu darba sniegumu) piesaiste un noturēšana; izpratne par kultūru un darbinieku uzvedību; darbinieku zināšanu un prasmju attīstība; izpratne
- , pieņemsim, ka kādā struktūrvienībā netiek sasniegti biznesa mērķi un rodas jautājums par darbinieku produktivitāti. Nākamais – izvirzīt pieņēmumus
- , par darbinieku zināšanu līmeni, par apmeklētajām mācībām, par informācijas pieejamību par produktiem un to, kā darbinieki to izmanto, par darbinieku
- , ka darbinieku produktivitāte lielā mērā ir atkarīga no tā, kad darbinieki pēdējo reizi ir izgājuši apmācību par uzņēmuma produktiem, un būs skaidras norādes
Pārmaiņu vēstījuma nozīme
Personāla vadības rokasgrāmata
- , turklāt esat arī izanalizējuši darbinieku grupas un nonākuši pie atziņas par atbalstītājiem un pretiniekiem, kā arī izanalizējuši problēmjautājumus, kas
- , bet aspektam, kas ļauj darbiniekam sasaistīties ar pārmaiņām. Tātad, tas ietver arī darbinieku problēmjautājumus. Piemēram, ja darbinieki atsakās
- uzsvari dažādām darbinieku grupām. Labā komunikācijas prakse runā par to, ka veiksmīgs pārmaiņu process ir tāds, kur plānošanā ir iesaistīti tie, kuriem šīs
- . Labs vēstījums ir tāds, kam ir emocionālā piesaiste. Šo efektu var panākt, mērķtiecīgi izvēloties pareizu valodas lietojumu, izvairoties no ciešamās
Vēsturiska atkāpe
Personāla vadības rokasgrāmata
- tirgū – kāds ir bijis personālvadības funkcijas fokuss laiku lokos. 19. gs. beigas Darbinieku aizsardzības funkcija, kas
- darba vidi, un galvenā risināmā problēma bija darbinieku trūkums, darbinieku piemeklēšana un aizvietošana; tas viss – «nodarbinātības vadītāja» rokās
- . 1930. gadi Darba apstākļu uzlabošanas funkcija, darbinieku noturēšana un motivēšana, labumu piedāvāšana
- . No 1945. gada Darbaspēka nodrošināšanas un darbinieku labklājības veicināšanas funkcija, kas kopā veido personāla vadības jēdzienu. Fokusā
- : atlīdzība un motivācija, piesaiste un novērtēšana, darba devēja – ņēmēja attiecību veidošana, organizācijas «dizaina» veidošana, mācību