Kāda ir faktiskā situācija? Dokumentu un biroju pārvaldības rokasgrāmata jautājumus un meklējot optimālus risinājumus. Dokuments top datorā. Jautājums: vai fails tiek saglabāts? Ja ne, kādēļ tā? Ja jā, tad nākamais . Vēl viens jautājums: kā tiek veidots faila nosaukums? Ja tas taptu pārdomāti (ietverot arī reģistrācijas numuru), atkal atvieglotos tālākais darbs ). Dokuments tiek reģistrēts. Pirmais jautājums: kur – papīra vai elektroniskā reģistrā? Nākamais: ja papīra, tad kādēļ tā? Papīrs ir visnedrošākā vai izsniegts lietotājam. Jautājums: papīra vai elektroniskā formā? Ja papīra: kāpēc ne elektroniski? Vai tas tiešām nav iespējams, jo dotu būtisku visu veidu resursu ietaupījumu? Dokumenta eksemplārs tiek ievietots attiecīgajā lietā. Ja papīra formā, jautājums: kādēļ? Pat ja ārējam
Iekšējās komunikācija funkcija – kuram par to jāatbild? Kuram jāvada? Personāla vadības rokasgrāmata Jau gadu desmitiem pētnieku un praktiķu dienas kārtībā ir jautājums par to, kam tad īsti ir jābūt atbildīgam par iekšējās komunikācijas funkciju iekļauta kustība, konkrēta darbība. Taču tad, kad rodas jautājums «Kurš vadīs?» un «Kā vadīs?», tad funkcijas vadītāja loma iegūst pavisam citu jēgu
Darba devēja atbildības robežas Personāla vadības rokasgrāmata Praksē ļoti aktuāls jautājums ir tas, cik tālu sniedzas šāds darba devēja atbildības pienākums – vai darba devējs ir civiltiesiski atbildīgs . Jānorāda, ka šis jautājums nav juridiski viennozīmīgs, un faktiski katra situācija, kurā darbinieks kaitējumu trešajām personām būs nodarījis ārpus
Personāla vadība un inovācijas Personāla vadības rokasgrāmata veidus ar klientiem un citiem partneriem ir viens no būtiskākajiem uzņēmumu panākumu priekšnoteikumiem un dažkārt pat izdzīvošanas jautājums darbinieka. Šajā sakarā parādās jautājums: «Kā personāla vadības profesionāļi, kuri nosaka cilvēkresursu politiku, var palīdzēt savām organizācijām iet
Spiediens neievērot pamatprincipus (270.sadaļa) Grāmatvedības rokasgrāmata ir akcentēts spiediena izdarīšanas jautājums. Apdraudējuma novēršanai profesionāls grāmatvedis var prasīt veikt pienākumu restrukturizāciju vai sadalīšanu tā , saziņu un personas, ar kurām jautājums tika pārrunāts, apsvērto turpmāko rīcību un to, kā jautājums tika atrisināts.
Kad ir nepieciešama klientu segmentācija? Pārdošanas vadības rokasgrāmata sevi realizēt pašreizējā sfērā, nerimstoši populārs ir jautājums – kur jūs sevi redzat pēc pieciem gadiem – jeb tā sauktais piecgades plāns. Pavisam un pat projicētas emocijas, kuras produkts varētu izraisīt sabiedrībā… Un, jā, bieži paliek neatbildēts jautājums, kas tieši būs tā sabiedrība, gala patērētājs
Anketu veidošana Personāla vadības rokasgrāmata izvēles jautājums. Jāizvēlas viens no atbilžu variantiem Biežumu sadalījumi (procenti) Daudzizvēļu jautājums. Var atzīmēt jautājums. Atbilžu varianti jāsakārto respondentam vēlamā secībā Biežumu sadalījumi (procenti) Speciālas korelāciju analīzes metodes Intervālu tipa jautājumi Jautājums, kurā jāsniedz skaitliska atbilde (darba stāžs (gados), pakļauto darbinieku Regresiju analīze Vērtēšanas skalas jautājums. Jautājums, kurā jāsniedz vērtējums, visbiežāk no 1 līdz 5, no 1 līdz 7 u.tml tiek pievienots arī skalas vidējais jautājums, ko var formulēt gan kā «grūti pateikt», gan kā neitrālu atbildi (piemēram, «ne pozitīvs, ne negatīvs»). Ir daži
35. pants. Preču piegādes un pakalpojuma vērtībā iekļaujamās izmaksas un maksājumi Pievienotās vērtības nodokļa (PVN) likuma komentāri neitralitātes pamatprincipu. Līdz ar to ir atklāts jautājums, kādā apmērā un kādās situācijās nodokļu maksātāji ir tiesīgi atkāpties no pamatnoteikuma, ka ar PVN pārstāvju puses par labu Avon. Strīda jautājums bija, vai iepriekš aprakstītā Avon rīcība ir savietojama ar PVN direktīvu. Konkrētajā lietā izskatāmais jautājums bija par Avon, nevis individuālo izplatītāju rīcību, jo Lielbritānija bija saņēmusi atļauju no ES Komisijas piemērot vienkāršotus noteikumus aktuāls ir jautājums, kādi maksājumi ir iekļaujami nomas maksā un vai šo maksājumu skaitā ietilpst NĪN. Ja NĪN būtu ietverams nomas maksā, tad tas
120. pants. Iesniegums par strīda jautājumu Likuma "Par nodokļiem un nodevām" komentāri izšķiršanu, kā arī visas iesaistītās dalībvalstis (dalībvalstis, ar kurām tieši saistīts strīda jautājums). Iesniegumu var iesniegt triju gadu laikā pēc tam attiecas strīda jautājums; 3) detalizēta informācija par attiecīgās lietas faktiskajiem apstākļiem (tostarp detalizēta informācija par darījumu struktūru ) paskaidrojums, kāpēc nodokļu maksātājs uzskata, ka pastāv strīda jautājums, b) informācija par visiem ar strīda jautājumu saistītajiem uzsāktiem apstrīdēšanas dalībvalstu kompetentajām iestādēm. (7) Ja strīda jautājums vairs nepastāv, Valsts ieņēmumu dienests pieņem lēmumu par administratīvā procesa izbeigšanu