Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Pārdošanas procesa soļu izmantošana sadarbībā ar ASV
Eksporta ceļvedis
- profesionāls un kompetents pirmais iespaids, to parādot sarakstē, saskarsmes valodā, formālajā apģērbā un prezentācijas kvalitātē. Ja ir tikšanās ar maza
- ir maznozīmīgi. Rūpīgi noskaidrojiet domāšanas parametrus, esiet diplomātisks un reizē saglabājiet savu nostāju. Nozīmīga ir augsta kvalitāte, standarti, cena
- nozīmīgāko par sevi 2–4 minūtēs, jo gari stāstījumi par citu personu interesē maz. Galvenais, lai bizness attīstās un piegāde, kvalitāte, maksājumi notiek
Vizuālās identitātes atbilstība uzņēmuma darbības virzienam
Mārketinga rokasgrāmata
- modelī sadarbības partnerus pārsvarā neizvēlas, balstoties uz emocijām vai sajūtām. Daudz svarīgākas vērtības ir kvalitāte, prestižs, ātrums, stabilitāte
- produktu. Patērētājs galvenokārt produktu izvēlas, balstoties uz emocijām. Svarīgi ir arī kvalitāte, ātrums, cena un nepieciešamība. Tomēr abu veidu
- , un tas atspoguļojas arī vizuālajā zīmola identitātē. Piemēram, mārketinga vai PR aģentūras kvalitāte noteikti, vismaz daļēji tiek vērtēta pēc tās