Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Organizācijas attīstība un pārmaiņu vadība
Personāla vadības rokasgrāmata
- Organizācijas attīstība un pārmaiņu vadība
- termiņu kavēšanu, budžetu pārtērēšanu un darbinieku neapmierinātību. Pētījumi rāda, ka 70% uzsākto pārmaiņu neizdodas. Izcila pārmaiņu vadība ir tieši
- vadītāji ir aktīvi iesaistījušies, ir izveidojusies pieredzējusi un uzticama komandas un pārmaiņām tiek pieiets plānoti un organizēti. Pārmaiņu vadība
- . Organizācijas attīstības un pārmaiņu vadības nodaļa ir ceļvedis mērķtiecīgai organizācijas attīstībai. Jauni produkti, jauni tirgi, jauni kolēģi
- tik pašsaprotamas, ka tikai retais uzņēmums atlicina laiku un resursus pārmaiņu vadībai. Pārsvarā pārmaiņas notiek it kā pašas no sevis, nesot līdzi
- saistīta ar mērķu, grafiku un budžetu izpildi. Savukārt pārmaiņas ir veiksmīgas, ja pārmaiņas atbalsta uzņēmuma augstākā vadība, darbinieki un viņu tiešie
Vadības konsultāciju funkcionalitāte
Personāla vadības rokasgrāmata
- , un, visticamāk, patiesība slēpjas nesakārtotās struktūrās, neuzticamā vadībā vai nepareizā plānošanā. Labs konsultants atzīs un strādās ar klienta
- pārmaiņu ieviešanas plānā nav ietverti aspekti, kas ir bijuši ārpus tā redzesloka – sarežģītas iekšējās attiecības un specifiski nozari regulējoši
- . Atbalsts, ieviešot pārmaiņas. Konsultanta atbalsts pārmaiņu ieviešanā vienmēr ir bijis strīdīgs jautājums, jo pārmaiņu ieviešana ir vadītāja kompetence
- un pārāk aktīva konsultanta darbība var apdraudēt vadītāja pozīcijas. Tajā pašā laikā atbalsts pārmaiņu ieviešanā ir loģisks nākamais posms konsultanta
- ?», «Kādi ir nepateiktie iemesli konsultanta piesaistei?», «Kādu informāciju klients sniedz nelabprāt? Kāpēc?», «Vai organizācijas vadība ir gatava apgūt
Iekšējās komunikācijas stratēģiskās lomas – vēl viens praktisks koncepts
Personāla vadības rokasgrāmata
- līmeņa vadītājiem var palīdzēt nodrošināt efektīvu dialogā balstītu iekšējās komunikācijas procesu, kas ir īpaši būtisks, piemēram, pārmaiņu laikā
- . Te būtisks uzsvars ir uz divvirzienu procesu, kurā vadība nevis par katru cenu atrod veidu, kā mainīt darbinieku uzvedību, bet patiesi ieklausās darbinieku
- , ka vadība ar darbiniekiem pārrunā visus jautājumus. Tas paredz ieklausīšanos, ja stratēģiskais lēmums tiešā mērā ietekmēs darbinieku grupu tiešos darba
- komunikācijas procesā ir būtiski definēt veidu, kā vadība savus lēmumus padarīs redzamus, dzirdamus un saprotamus. Lai arī augstākā līmeņa vadītājs spēlē galveno
- saviem darbiniekiem, kolēģiem. Piemēram, ja gaidāmas pārmaiņas, uzņēmums veido darbinieku grupas, kurās iesaistītie būs daļa no pārmaiņu procesa, pēc tam izplatot vēstījumu organizācijas ietvaros.