Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Reputācijas riska vadība – organizācijas reputācijas efektīva aizsardzības pieeja
Riska vadības rokasgrāmata
- 21. gadsimtā reputācija un tās riska vadība ir nonākusi uzmanības epicentrā kā privātajā, tā arī publiskajā sektorā. Laba reputācija organizācijām
- stabilitāti. Savukārt slikta organizācijas reputācija gluži pretēji – var izraisīt klientu zaudēšanu, nemotivētus darbiniekus, akcionāru neapmierinātību
- ) ir teicis, ka reputācija atspoguļo organizācijas uzvedību, ko tā demonstrē ikdienā, īstenojot vismaz simts dažādus uzdevumus. Cenšoties katru dienu rīkoties
- kā reputācija ir viens no visvērtīgākajiem organizācijas aktīviem, kuru vissarežģītāk aizsargāt un kas veido ieinteresēto pušu, tai skaitā sabiedrības, uztveri
- , ka organizācijas reputācija atbilst tam, ko organizācija spēj un ko sasniegs, ņemot vērā organizācijas kultūru, esošo kompetenci un iespējas. Savukārt