Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Reputācijas riska vadība
Riska vadības rokasgrāmata
- Reputācijas riska vadība
- Augstākajai vadībai ir jāatbalsta reputācijas riska vadība, jo tādā veidā iespējams nodrošināt ilgstošu labas reputācijas saglabāšanu. Organizācijas
- riskus, kas apdraud organizācijas reputāciju? Kāda ir agrīnās brīdināšanas sistēma, kas nodrošinātu, ka organizācijas augstākā vadība laikus saņem informāciju, kas nepieciešama konkrētā riska scenārija īstenošanās gadījumā?
- un ārējās vides izmaiņu gadījumā) stabils reputācijas riska, kas pārsniedz pieļaujamo riska līmeni (risku apetīti vai toleranci), identificēšanas
- tiesvedības procesi, korupcijas un krāpšanas gadījumi), kā arī esošie kontroles pasākumi, kas mazina reputācijas riska rašanos. Reputācijas riska
- vadība ir process, kas sniedz labumu organizācijām, aizsargājot to vienu no visvērtīgākajiem aktīviem – reputāciju. Organizācijas augstākajai vadībai
11. princips: novērtē risku lielumu
Riska vadības rokasgrāmata
- , ir piemērota varbūtības modelēšanas pieeja (piemēram, riska vai naudas plūsmas aprēķināšanas vērtība). Lai novērtētu citus riska veidus, vadība
- vai mērķtiecīgas vadības darbības, lai mainītu riska pakāpi; faktiskais atlikušais risks ir risks, kas saglabājas pēc tam, kad vadība ir veikusi darbību
- Riski, kas identificēti un iekļauti uzņēmuma risku visumā, tiek novērtēti, lai izprastu katra riska nopietnību saistībā ar uzņēmuma stratēģijas
- un darbības mērķu sasniegšanu. Riska visums veido pamatu, no kura uzņēmums spēj izveidot riska profilu. Riska novērtēšanas pieejas var būt kvalitatīvas
- , kvantitatīvas vai jauktas. Paredzamais riska lielums var ietekmēt izmantotās pieejas veidu. Pieeju veidi ietver tai skaitā scenāriju analīzi