Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Sociālo mediju mārketings A–Z
Mārketinga rokasgrāmata
- saturu, šādā veidā piesaistot jaunus klientus un veidojot ilgtspējīgu sadarbību. Sociālie mediji ir vieta, kurā sākas komunikācija ar klientu, veidojas
- . Sociālo tīklu mārketinga attīstības tendences un izmantošanas iespējas pilnveidojas ik dienu – tas ir nemitīgas attīstības process. Tieši sociālie
- mediji ir visērtākais lauks, kurā darboties uzņēmumiem un zīmoliem, jo tajā jau ir liela cilvēku auditorija, kas nozīmē, ka klients nav vairs jāaicina
- sociālie tīkli, piemēram, Latvijā tāds ir Draugiem.lv, Krievijā – Odnoklassniki.ru, bet Ķīnā – Weibo. Lai būtu lielāka skaidrība par to, kāda ir katra no šo