Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Sadzīve un pašapmāns
Pārdošanas vadības rokasgrāmata
- Izaudzinot labus bērnus, nav teikts, ka viņi sapratīs biznesa vērtības, jo tas nav vecāku pienākums to iemācīt. Piemēram, kādā veikalā vadītājs visu
- skatās uz vadītāju, sakot: «Labi, protams, sakārtosim!» Bet pēc pāris stundām vadītājs atkal redz, ka nav sakārtots: «Jūs taču neko neesat sakārtojuši
- ?! Ja jūs mani neklausīsiet, nāksies meklēt citu darbu!» Darbinieki neizpratnē, kāds pat apraudas. Bet vadītājs paspēj pasūdzēties vēl kādam no vadības
- , ka visi darbinieki nekādi un vairs nesaprot, ko pieņemt darbā. Patiesībā iemesls ir pavisam cits – vadītājs vēlas, lai darbiniekā būtu prasmes
- klientu kontaktus, sakot: «Lūdzu, uz priekšu, zvani!» Vai arī pārmetam, ka nosūtītais piedāvājums nav interesants. Bet kāpēc tu kā vadītājs
Starpdisciplināra struktūrvienība
Personāla vadības rokasgrāmata
- uz jaunākajām teorētiskajām un praktiskajām atziņām, iekšējās komunikācijas vadītājs var nākt no jebkuras struktūrvienības, ja vien viņā ir spēja apvienot
- dizaina teorijas, kuras paredzēja, ka katrai funkcijai ir sava struktūrvienība un vadītājs. Turklāt tieši šis viens vadītājs nodrošina visas funkcijas
- , ka ne jau viens iekšējās komunikācijas vadītājs ir atbildīgs par to, lai attiecības ar darbiniekiem veidotos, pamatojoties uz cieņu, savstarpēju
- paredzēt tiešā pakļautībā uzņēmuma/organizācijas vadītājam. Tam ir divi galvenie iemesli. Pirmkārt, tādā veidā iekšējās komunikācijas vadītājs ir regulārā
- , liekot kādam no malas viņus savienot kopīgam mērķim. Iekšējās komunikācijas vadītājam uzņēmuma vadītājs dod pilnvaras veidot starpdisciplināru grupu
Pašdisciplīnas trūkums uzņēmumos
Pārdošanas vadības rokasgrāmata
- , ka visi uz šo mērķi dodas, jo redz to kā saulaino tāli, bet rezultātā, kad jāsāk iet, neviens neiet. Paradoksāli, ka arī vadītājs neiet, esot līderim
- , kam vajadzētu būt ar karogu priekšā, skaļi saucot: «Ei, mēs par to vienojāmies!» Bet diemžēl tā nav. Patiesībā ir tā, ka vadītājs skatās uz darbiniekiem
- , bet darbinieki neiet, un, pēc manas pieredzes, lielākoties vadītājs saka – ai, laikam nebūs! Paradokss, bet 3 no 11 uzņēmumiem īpašnieks/vadītājs
- , un tad sēž ar savu ego un visus vaino. Vadītāj, tu esi izlaidies! Brīdī, kad vadītājs vēro savu personālu no malas un nav ar to apmierināts
- , ir tikai divi varianti. Pirmais variants: vadītājs stāsta savu vīziju, stāsta un stāsta, jo personāls to nezina tāpēc, ka ir komunikācijas trūkums