Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Programmas pakalpojumu saturs
Personāla vadības rokasgrāmata
- Stacionārajai un ambulatorajai aprūpei veselības apdrošināšanas polisē jābūt iekļautai, jo tas ir veselības apdrošināšanas pamats. Ambulatorā aprūpe
- ir noteikts, ka sportu kā papildu segumu nemaz nedrīkst iekļaut veselības apdrošināšanas polisē. Savukārt Latvijā šis ir populārs segums, kuru
- pieredzē šajā situācijā darbinieki konsultācijas varēja saņemt, konkrētajā medicīnas iestādē uzrādot veselības apdrošināšanas karti. Tas, ka darba devēji
- , ārstnieciskajām masāžām un citiem pakalpojumiem atkarībā no nepieciešamības. Šo papildu pakalpojumu iekļaušana polisē, protams, ietekmēs kopējo polises cenu
- . Zobārstniecība If Apdrošināšanas veiktā pētījuma rezultāti parādīja, ka zobārstniecība ir tas, ko darbinieki tiešām sagaida no savas apdrošināšanas
Nelaimes gadījumu apdrošināšana
Personāla vadības rokasgrāmata
- polisi salīdzina ar veselības apdrošināšanas polises izmaksām, tad cenas atšķirība ir būtiska – nelaimes gadījumu polise būs daudzreiz lētāka. Atšķirībā
- no veselības apdrošināšanas nelaimes gadījumu apdrošināšanā atlīdzība darbiniekam tiek izmaksāta par notikušo negadījuma faktu. Šī izmaksātā vienreizējā
- cena būs zemāka. Biežākais, ko uzņēmumi izvēlas, ir polise, kas darbojas visu diennakti, lai cilvēks justos droši ne tikai darbā, bet arī savā brīvajā
- laikā. Ja polisē izvēlētā teritorija ir visa pasaule, tad šī polise darbosies, arī darbiniekam esot komandējumā vai ceļojumā. Visbiežāk cilvēki gūst
- ies bojā. Ja tiek izlemts, ka veselības apdrošināšana netiek iegādāta, noteikti ir alternatīvas. Tad šādos gadījumos pie nelaimes gadījumu
Saņemto piedāvājumu salīdzināšana. Kas jāņem vērā?
Personāla vadības rokasgrāmata
- līgumiestādēs veselības apdrošināšanas kartes vispār strādās, cik plašs ir šis pārklājums. To salīdzināt var būt sarežģīti, jo pārsvarā šī informācija
- iestādēs saņemtu iespējami daudz pakalpojumu, norēķinoties ar veselības apdrošināšanas karti. Piemēram, If Apdrošināšanas klienti, izmantojot savu
- apdrošināšanas karti, klīnikā «Medicīnas centrs ARS» var saņemt 93% no viņu pakalpojumiem, bet klīnikā «Veselības centrs 4» – pat 99%. Tātad, ja konkrētais
- pakalpojums darbinieka polisē ir iekļauts, tad gandrīz visos gadījumos šajās iestādēs varēs norēķināties ar savu apdrošināšanas karti, un čeks pēc
- , gan bez autorizēšanās. Autorizējoties klients var sekot līdzi savam atlīdzības lietas statusam, izmantotajiem veselības apdrošināšanas limitiem un iegādāties
Uzņēmuma ieguvumi, iegādājoties veselības apdrošināšanu darbiniekiem
Personāla vadības rokasgrāmata
- Uzņēmuma ieguvumi, iegādājoties veselības apdrošināšanu darbiniekiem
- Vislielāko ieguvumu no veselības apdrošināšanas, protams, iegūst darbinieks, kurš var izmantot polisē iekļautos pakalpojumus, tomēr ir jāuzsver arī
- vairāki darba devēja ieguvumi. Tiek uzlabots darba devēja tēls esošo darbinieku acīs. Saņemot veselības apdrošināšanu, darbinieks sajutīs darba
- un motivāciju, kā arī veicināt ilgtermiņa sadarbību ar esošajiem darbiniekiem. Veselības apdrošināšana ir kļuvusi par nepieciešamību, ko pieprasa darba
- tirgus. Piemēram, informācijas tehnoloģiju (IT) nozarē un biroja darbā veselības apdrošināšana jau ir primāra darbinieku vēlme. IT nozarē veselības
- apdrošināšana ir kļuvusi par pašsaprotamu, atšķiras tikai tas, cik plašs ir polisē iekļauto pakalpojumu klāsts. Vienā nozarē strādājošie savstarpēji
Pirmie soļi apdrošināšanas iegādē darbiniekiem. Kas jāņem vērā?
Personāla vadības rokasgrāmata
- Pirmie soļi apdrošināšanas iegādē darbiniekiem. Kas jāņem vērā?
- Ja veselības apdrošināšanas polise uzņēmumā līdz šim nav bijusi, tad pirmajā reizē, domājot par tās iegādi, personāla speciālistam vai citam
- uzņēmuma pārstāvim var nākties ieguldīt vairāk darba, lai atrastu vispiemērotāko risinājumu. Informācijas iegūšana par veselības apdrošināšanu Ar veselības
- apdrošināšanu saistīto informāciju daļēji var atrast internetā, bet būs sarežģīti to aptvert pilnībā un izprast šīs plašās apdrošināšanas nianses
- . Vajadzību noskaidrošanā un piedāvājuma sagatavošanā visvērtīgākā ir saruna. Piemēram, If Apdrošināšanas pieredze rāda, ka tālākais process notiek
- veiksmīgāk, ja apdrošināšanas pārstāvis atbrauc, klātienē izstāsta vairāk par pašu produktu, ar vienkāršiem un skaidriem piemēriem parāda, ko realitātē nozīmē
Polises noformēšanas process un turpmākā sadarbība gada garumā
Personāla vadības rokasgrāmata
- atbraukt uz uzņēmumu, tikties ar darbiniekiem un novadīt apmācību semināru par veselības apdrošināšanu. Apdrošināšanas pārstāvis varēs konsultēt darbiniekus
- If Apdrošināšanas pētījumā uzņēmumu pārstāvjiem tika jautāts, kādus soļus viņi veica un kā viņi emocionāli jutās apdrošināšanas iegādes procesā
- . Pirmais solis vienmēr ir lēmumu pieņemšana uzņēmuma iekšienē. Ir jāsaprot, vai polise ir nepieciešama, un jāatvēl tam budžets. Nākamais solis, protams
- , ir apdrošinātāju uzrunāšana. Latvijā ir 8 apdrošinātāji, kas piedāvā veselības apdrošināšanu uzņēmumiem, un ir jāizvēlas, kurus uzrunāt. Darba devēji
- , apdrošināšanas pārstāvim būs daudz vieglāk izprast uzņēmuma vajadzības, līdz ar to arī piedāvājums būs uzņēmumam piemērotāks un atbilstošāks. Ja klātienes