Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Inovatīvas tirgus izpētes metodes
Mārketinga rokasgrāmata
- , uzvedība, impulsi, piedāvājums ļoti strauji mainās, tādēļ arī kopējais tirgus mainās tam līdzi. Vienu dienu mērķa grupai var būt vienas prasības
- pēc vienas dienas vidējās auditorijas Latvijā. Nr. Interneta vietne 2014. gada pavasaris 2015. gada
- sarīkojumu, pasākumu aģentūrām ikdienā ir jāvelta daudz laika ideju ģenerēšanai. Katra pasākumu aģentūras Amazing Events pirmdiena sākas ar kopīgu radošās
- , fotogrāfijas, asociatīvus priekšmetus, no kuriem var iedvesmoties. Kā atzīst pasākumu aģentūras Amazing Events radošā direktore Māra Sauliete
- . Uzņēmumi, kas joprojām pieturas pie gadiem zināmām un it kā pārbaudītām metodēm kā mārketingā, tā personāla vadībā, komunikācijā un citās jomās
25. pants. Aģentūras darbības finansēšana
Likuma "Par valsts sociālo apdrošināšanu" komentāri
- 25. pants. Aģentūras darbības finansēšana
- Aģentūras darbību finansē no speciālajiem budžetiem likumā noteiktajā kārtībā, kā arī no līdzekļiem, ko Aģentūra gūst statūtos paredzētās uzņēmējdarbības
- rezultātā. (2) Sākot ar 2004.gada 1.janvāri, Aģentūras darbību finansē no speciālo budžetu īpašiem mērķiem iezīmētajiem ieņēmumiem, no citiem īpašiem
- 31. decembrim Aģentūras speciālo budžetu veidoja līdzekļi, kas tika ieskaitīti no valsts pensiju speciālā budžeta, nodarbinātības speciālā budžeta
- , darba negadījumu speciālā budžeta un invaliditātes, maternitātes un slimības speciālā budžeta, kā arī dotācijas no valsts pamatbudžeta. Aģentūras budžetā
- Aģentūras darbību finansē no sociālās apdrošināšanas speciālajiem budžetiem (īpašiem mērķiem paredzēti ieņēmumi), no ziedojumiem un dāvinājumiem