Kā uzvarēt pandēmijas laikā – jēgpilnie zīmoli 2021.gadā
- , kura strādā vairāk kā 140 pasaules valstīs. Biznesa attīstības un vadības jomā darbojas vairāk kā 20 gadu garumā, iegūstot mārketinga un pārdošanas
- Grasmanis ir digitālā mārketinga speciālists un aģentūras MIXD stratēģiskais direktors, strādājis ar 60+ zīmoliem vairāk nekā 20 valstīs, nesen arī
- balstās uz 10 pamatprincipiem. Latvijas spēļu izstrādātāja "Beetroot Lab" radītā mobilā spēle “Dystopia: Contest of Heroes” ir kļuvusi par pasaules
- 15.jūnijs | 9:30 - 12:30 NORISES VIETA: Tiešsaiste | www.db.lv MĒRĶIS: Pulcēt uzņēmumu vadītājus, lēmumu pieņēmējus, mārketinga un pārdošanas
- vadītāji, mārketinga un uzņēmumu TOP menedžeri, satura veidotāji un IT nozares eksperti. DARBA VALODA: Latviešu DALĪBAS MAKSA: AGRĀ PIETEIKŠANĀS LĪDZ
-