Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Reputācijas riska vadība - korporatīvās kultūras sastāvdaļa
Riska vadības rokasgrāmata
- . Organizācijā jābūt skaidri noteiktai atbildībai un pienākumiem risku vadības ietvaros, uzraudzības mehānismi kvalitātes prasību ievērošanas nodrošināšanai
- organizatoriskajos līmeņos. Par reputācijas riska vadību, līdzīgi kā par stratēģisko risku vadību, ir atbildīga organizācijas augstākā vadība (padome, valde
- , piemēram, organizatorisku vai procesu izmaiņu gadījumā. Organizācijas reputācijas riska vadības process var būt autonoms un atdalīts atsevišķi
- no pārējo risku vadības, ja organizācijai ir pietiekams resursu apjoms attīstīt šo nozari atsevišķi, taču pārsvarā gadījumos tas ir centralizēts
- jeb integrēts vienotā risku vadības procesā. Reputācijas riska vadības procesu iespējams nodrošināt, ņemot vērā, piemēram, ISO 31 000:2018 standartu, COSO modeli
Darbības nepārtrauktības vadības loma organizācijā
Riska vadības rokasgrāmata
- Darbības nepārtrauktības vadības loma organizācijā
- tiek konsolidēti organizācijas nozīmīgākie resursi, kā arī tiek īstenots Krīzes komunikācijas plāns un Krīzes vadības plāns. Šajos plānos parasti nosaka
- , piemēram: krīzes vadības grupas sastāvu un atbildību; krīzes raksturojošos kritērijus; uzraudzības sistēmu, kas palīdz noteikt agrīnos krīzes
- laikā; ziņošanas mehānismu, kurā brīdī, kādā veidā un kam jāziņo par notikušo; krīzes novērtēšanas procesu; krīzes vadības plāna efektivitātes
- risku vadības mērķiem ir nodrošināt organizācijas darbību integritāti un kvalitāti, izmantojot dažādus instrumentus, piemēram, darbinieku atlases politiku
- , stratēģiskos un operacionālos reaģēšanas risinājumus (sk. attēlu «Sasaiste starp risku, ārkārtas gadījumu, incidentu un krīzes vadību un darbības
Parādi komunālo pakalpojumu sniedzējiem, to problemātika
Nekustamā īpašuma rokasgrāmata
- parādu izveidojās pēc krīzes, t.i., ap 2009.gadu un vēlāk, kad iepriekš ekonomiskās augšupejas laikā uzbūvētos vai iepirktos dzīvokļus vairs nevarēja
- , kropļo normas jēgu un nekādā veidā neveicina problēmas mazināšanos, jo lielākā daļa šo neatgūstamo parādu izveidojusies tieši krīzes laikā – krietni
- , kas parādu izveidojis. To 2013.gada 1.oktobrī atzinusi arī Konkurences padome lietā Nr.2923/11/03.02./20 par Konkurences likuma 13.panta pirmajā daļā
- noteiktā aizlieguma pārkāpumu a/s Latvijas Gāze darbībās[1]. Konkurences padome atzinusi, ka a/s Latvijas Gāze nav tiesīga atteikt noslēgt dabasgāzes
- līguma slēdzējam norēķināties par iepriekšējā parādiem, ir netaisnīga. Konkurences padome norāda, ka a/s Latvijas Gāze nav ieceļama privileģētā statusā
Darbības nepārtrauktības reaģēšanas pasākumu noteikšana un plānošana
Riska vadības rokasgrāmata
- , var tikt sagatavots, piemēram, Darbības nepārtrauktības plāns un darbības nepārtrauktības procedūras, Krīzes komunikācijas plāns, Krīzes vadības plāns
- plāns, Krīzes komunikācijas plāns, Krīzes vadības plāns un Darbību atjaunošanas plāns, kā arī citi plāni (tabula “Plānu veidi”), kuru esamība pierāda
- potenciālos risinājumus, tādējādi iegūstot labāku izpratni par organizācijas problēmām un rodot iespējas stiprināt organizācijas vadības un kontroles sistēmu
- varētu izmantot ārkārtas/ krīzes situācijas/kritiska incidenta gadījumā. Procedūras nosaka organizācijas rīcību, lai turpinātu kritiski svarīgo procesu
- , to darbību īstenošanu noteiktā pieņemamā līmenī. Krīzes komunikācijas plāns (Crisis Communication Plan (CCP)) Šajā plānā