Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Datu ievākšana
Personāla vadības rokasgrāmata
- , kuri ir spējuši pārliecināt savus darbiniekus, ka dalība aptaujā ir droša, tomēr tādu ir ļoti maz, un ir nepieciešami vairāki priekšnosacījumi
- aptaujāšanu sarežģītāku un dārgāku. Konfidencialitāti ir iespējams nodrošināt gan elektroniskā, gan papīra aptaujā. Tiesa, daudz būs atkarīgs
- – iepriekšējā pieredze ar aptaujām (cik bieži, ar kādām sekām tās organizētas), ticība, ka konkrētā aptauja ir nozīmīga, uzrunas veids, tādēļ liela nozīme ir tam
- iespējas ir jānodrošina, lai darbiniekam ir sajūta, ka vadība seko līdzi, lai viņš piedalītos aptaujā. Protams, uzreiz rodas pretruna ar nepieciešamību pēc
- konfidencialitātes. To atrisina, piemēram, anketas ievietošana aizlīmētā aploksnē – galu galā darbinieks, ja nevēlas aptaujā piedalīties
Inovatīvas tirgus izpētes metodes
Mārketinga rokasgrāmata
- internetā, lai uzrunātu savus klientus un mērķauditoriju, izprastu vēlmes un vajadzības, izstrādājot risinājumu to apmierināšanai. Aptauja sastāv no divām
- informācija vai aptauja ir izvietota, veids, kādā informācija tiek pasniegta, kā arī noformējums. 4.2.1. tabula. Interneta vietņu lietošanas piemērs – TOP 5
- rezultātus padara ne līdz galam adekvātus. Lai izvairītos no šādām situācijām, ir izstrādāta pētījumu metode WEB omnibuss – interneta aptauja, kas
- uzņēmuma jautājumu specifikā, tādējādi ļaujot brīvi paust pirmo atbildi, kas šajā sakarā ienākusi galvā. Omnibusa aptauja tiek veidota ar vairākiem