Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Dāvana – stāsts par vērtībām un identitāti
Dokumentu un biroju pārvaldības rokasgrāmata
- Dāvana – stāsts par vērtībām un identitāti
- , ka dāvana ir uzņēmuma tēla sastāvdaļa, tā ir reklāma un arī korporatīvās kultūras rādītājs. Uzziņai Mārketinga eksperti uzskata, ka prezentreklāma ir visi
- jeb skaidrojums, kādēļ pasniegta tieši šī dāvana un kā to izmantot. Jāatzīst, ka uzņēmējiem ir ļoti dažāda izpratne par prezentreklāmu un kā to lietot, tomēr
- tā ir lietišķa dāvana un viens no mārketinga instrumentiem. Turklāt dāvanu saņēmēji ir kļuvuši izglītotāki un izsmalcinātāki, līdz ar to viņus ir grūti
- par dāvinātāju. Ar dāvanu mēs pasakām, cik cilvēks vai uzņēmums mums ir nozīmīgs. Tiesa, pirms kaut ko dāvina, ir jāpadomā par to, kādu iespaidu dāvana
- ) ražojumi Vairums aptaujāto uzņēmumu atzīst, ka cenšas dāvanā uzsvērt nevis tās finansiālo vērtību, bet gan pievienoto vērtību. Viena no pievienotajām
Prezentreklāma – ilglaicīga saikne ar klientu
Mārketinga rokasgrāmata
- apdrukāti podiņi, kuros pēc tam sapildīts dāvinātais medus. Tā bija dāvana ar ļoti īpašu nozīmi. Dāvana ārvalstu sadarbības partnerim Savā
- pusdienu laikā, skandināvu partneris to, visticamāk, nepieņems, jo Skandināvijā šāda lielāka dāvana var tikt uztverta kā kukuļošana. Tāpēc, ja jau iepriekš
- dāvana būs alkohols vai kalendārs (grāmata, glezna, foto) ar sievietes attēliem. Savukārt Japānā slikta zīme esot skaitlis četri, tādēļ četru
- ir tad, ja izdodas patiesi iepriecināt saņēmēju. Tikpat svarīgi ir atcerēties, ka dāvana ir daļa no vēstījuma, kas veido organizācijas tēlu sadarbības