Klienti Pārdošanas vadības rokasgrāmata Klienti pareizāk – par kapeiku niansētāk, par kapeiku izdevīgāk, par kapeiku ērtāk, praktiskāk un saprotamāk. Ne velti ir teiciens: "Klienti aiziet pie konkurenta
Ievads Pārdošanas vadības rokasgrāmata ir tik strauja, ka jauni klienti var rēķināties ar rindām 3–5 mēnešu garumā. Par Jāni Viegliņu ir lieliskas un reālas atsauksmes, kas vēl vairāk padara viņa personību pievilcīgu, uzmanību piesaistošu. . Pašreiz Pārdošanas skolas klienti ir gan lieli starptautiski uzņēmumi, gan mazi ražotāji, tirgotāji ar vietējo kapitālu. Pārdošanas skolas attīstība
Jautājumi sava biznesa attīstības paškontrolei Mārketinga rokasgrāmata Jauni klienti ir katra uzņēmēja sapnis, un – jo vairāk, jo labāk. Mūsdienu attīstītajā biznesa pasaulē, kad uzņēmumi konkurē cits ar citu, klienti sev atbildēt uz jautājumu – kāds ir mans produkts. Kā tas izskatās no malas, un kā to redzēs klienti? Vai tas vispār var kļūt pievilcīgs un aktuāls domāt par klientiem. Kas būs mani klienti, kādi viņi ir, kur viņus atrast? Vai esmu noteicis savu mērķauditoriju? Kādi ir mani plāni auditorijas , vairumtirdzniecība vai tiešā tirdzniecība. Kā tiks sasniegti klienti – ar veikalu pilsētas centrālajā ielā vai pārdošanas vietni internetā? Pajautājiet
Jauni pirkšanas un pārdošanas procesi Pārdošanas vadības rokasgrāmata Jauni pirkšanas un pārdošanas procesi
Kā klienti var izjust kopību? Pārdošanas vadības rokasgrāmata Kā klienti var izjust kopību? novērtēti. Arī tādā situācijā viņi sajutīs kopību. Tāpat vērtīgi ir komplimenti, piemēram: «Vakar man zvanīja viens klients, izsakot atzinīgus vārdus par Tavu darbu. Paldies par to un tā tik turpini, jo to novērtē arī klienti!»
PĀRDOŠANA DIGITĀLAJĀ LAIKMETĀ Nav noslēpums, ka pasaule ir mainījusies - klienti ir kļuvuši prasīgāki un kaprīzāki, konkurenti agresīvāki, un tas nozīmē arī to, ka ierastās pārdošanas un biznesa komunikācijas metodes savu laiku ir nokalpojušas. Jauni apstākļi pieprasa pārmaiņas - citādas kompetences, biznesa psiholoģijas 2019.gada 26.novembris - 2019.gada 26.novembris
Kur meklēt inovācijas – inovāciju avoti Personāla vadības rokasgrāmata pensionēšanās vecums, bet produktiem, kurus lieto jauni cilvēki, samazināsies pieprasījums un līdz ar to arī cenas. Jau šobrīd uzņēmumiem trūkst darbaroku tendences, par veselību cilvēki uztraucas daudz vairāk nekā jebkad. Šī tendence dod lieliskas iespējas attīstīties biznesam, kas saistīts ar veselību – jauni inovāciju paradigma. Ārējo ideju radītājus atvērto inovāciju praksē skatīt attēlā «Atvērto inovāciju ārējie inovāciju avoti». Tieši klienti
Risku uzraudzība Riska vadības rokasgrāmata var samazināt vai pārdalīt vairāku pasākumu īstenošanai, nekā sākotnēji paredzēts. Tāpat, ja tiek identificēti jauni riski, tad ārkārtas līdzekļi būtu jāpārvērtē , kā rezultātā tiek identificēti un vadīti jauni riski, kā arī īstenoti efektīvi reaģēšanas pasākumi. Īstenojot riska uzraudzību un kontroli, seko līdzi brieduma vai izmaiņām projekta norisē – rodas jauni riski, vai tiek novērsti identificētie. Pārskatot identificētos riskus un apsverot, vai var parādīties jauni riski, jāpārliecinās par to, vai, piemēram: riskam ir noteikts riska īpašnieks (persona ar pilnvarām) un ir resursi, lai īstenotu atbilstošu regulāri jāizskata projekta procesi un jākonstatē, vai nav radušies jauni riski, kā arī atkārtoti jāizvērtē iepriekš identificētie riski. Jāizvērtē vismaz
Latvijas uzņēmumu labas prakses piemēri stresa novēršanā Darba aizsardzības rokasgrāmata atrašana parasti tiek saistīta ar prieku, veiksmi un panākumiem, taču jauna darbavieta, jauni pienākumi un jauni kolēģi ir būtiskas pārmaiņas cilvēka un klienti. Ieguvums: Daudzi «Biznesa laboratorijas» apmeklētāji ir teikuši, ka šis ir veiksmīgākais formāts, kā atrisināt dažādus problēmjautājumus jauni cilvēki, kas izslēdz ekskluzīva klubiņa veidošanās iespējamību. Pasākumi tiek izsludināti kā uzņēmuma vietnē internetā, tā LinkedIn, un tiem
Organizācijas attīstība un pārmaiņu vadība Personāla vadības rokasgrāmata . Organizācijas attīstības un pārmaiņu vadības nodaļa ir ceļvedis mērķtiecīgai organizācijas attīstībai. Jauni produkti, jauni tirgi, jauni kolēģi