Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Sociālo mediju mārketings A–Z
Mārketinga rokasgrāmata
- . Sociālo tīklu mārketinga attīstības tendences un izmantošanas iespējas pilnveidojas ik dienu – tas ir nemitīgas attīstības process. Tieši sociālie
- savstarpēja attieksme un rodas jaunas iespējas, komunicējot ar klientiem tiem saprotamā valodā, izprotot to vēlmes un vajadzības. Mūsdienās sociālo
- pogu «Patīk», iepirkties, veidot publisku atpazīstamību, ir arī Facebook Live opcija u.c. iespējas. Facebook Live paredz cilvēkiem, publiskajām lapām
- . Instagram – mobilā aplikācija, kas ļauj lietotājiem dalīties ar bildēm un dzīvajiem ierakstiem. Bildes tiek uzņemtas ar telefonu, tad uzlabošanas
- iespēju dalīties ar dzīvajiem ierakstiem, kas strādā pēc tāda paša principa kā Facebook Live, kā arī paverot plašas iespējas biznesa pasaulei. Twitter