Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Darbinieks un pārmaiņas
Personāla vadības rokasgrāmata
- Darbinieks un pārmaiņas
- mainās», «Es nezinu, ko par to domāt vai ko ar to darīt», «Man nepatīk pārmaiņas.» Darbinieki «izliekas», ka nav konkurences
- var radīt grupas vai apvienības, lai iegūtu varu. Darbinieki saka: «Kā pārmaiņas ietekmēs manu darbu?», «Ja man ir jāstrādā vairāk vai pēc
- personiskus apvainojumus tiem, kas komunicē/vada pārmaiņas. Depresija Zema darbinieku motivācija. Slikts
- ir dabiska, un, lai pārmaiņas notiktu pēc iespējas ātrāk un efektīvāk, ir vēlams veicināt cilvēka emocionālās pieredzes attīstību, nevis to noliegt
- Ieguvumi un atlīdzība par pārmaiņu ieviešanu tiek vērtēti kā mazvērtīgi Augstākās vadības necilvēciskums Pārliecība, ka pārmaiņas nav reālas
Sapratne par to, kas mēs esam
Personāla vadības rokasgrāmata
- un uzvedību, ir vērtīgi uz brīdi piebremzēt, lai saprastu, kas un kādi esam kā organizācija. Un, vai tas, kādi esam, mums palīdzēs ieviest pārmaiņas
- draud tās izgāzt, taču uzskatu, ka pirms analizēt šo aspektu, ir jāsaprot dažas sistēmiskas nianses par organizāciju, kurā pārmaiņas plānotas. Viens
- ir subordinācija, procesi, noteikumi un likumi. Šīs organizācijas pamatā nevis pašas ģenerē pārmaiņas, bet, izjūtot ārējo spiedienu, veic pārmaiņas. Šajās
- un uz sadarbību vērsta kultūra drīzāk ir izņēmums. Ja esat šādā organizācijā un grasāties ieviest fundamentālas pārmaiņas procesos vai, piemēram
- mērķi. Savukārt, ja esat uzņēmumā, kas atbilst dzīvās sistēmas (living organization) principiem, pārmaiņas ieviest būs salīdzinoši vieglāk, jo pati