Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Organizācijas gatavība uzņemties risku līmeņa novērtēšanu
Riska vadības rokasgrāmata
- modelis, risku vadības modelis, mērķu vadības modelis; vadīšanas cikls atspoguļo organizāciju kā rūpniecisku sistēmu. Riska fokuss – kvalitāte, izmaksas
- un atbilstība. Funkcijas – tirdzniecība un pārdošana, personāls, investīcijas, finanšu uzskaite u.c. Šajā ciklā biznesa modelis tiek iedzīvināts
- ilgtermiņā rada risku maksāt par kļūdām. Praksē tiek piedāvāts modelis, kas palīdz novērtēt izmaiņas un to ietekmi uz riskiem (sk. 2.1.6. attēlu
- ). 2.1.6. attēls. Modelis izmaiņu un to ietekmes novērtēšanai uz riskiem. Ir jābūt modriem un jāsaprot atšķirība starp publiskoto ziņu un cilvēku ikdienas
- 70% projektu ir tendence izgāzties, lai sasniegtu savus biznesa mērķus. Cēloņu analīze cenšas ieviest izmaiņas, izmantojot, piemēram, risku kultūras
Projekta ilgtspējas veidi
Projektu vadīšanas rokasgrāmata
- ilgtspējīgi, ir jānosaka konkrēti rādītāji un standarti, sākot ar projektu noteikšanu, izstrādi, novērtēšanu, finansēšanu, īstenošanu, uzraudzību
- un novērtēšanu. Kalifornijas tehnoloģiju institūta zinātnieki Ričards Discenza un Džeims Forma, analizējot projektu neveiksmju cēloņus[2], apliecina, ka lielākā
- daļa projektu cieš neveiksmi, jo trūkst atbilstoša ilgtspējas plāna: projektu īstenošanai nepieciešama visaptveroša sociālās, ekonomiskās
- , tirgvedības, konkurences un institucionālā analīze sniedz iespēju efektīvi īstenot projektu. Ilgtspēja projektos un projektu vadībā ir projekta radītu
- rezultātu un ietekmes kontekstā. Ilgtspējīga projektu vadība esošo modeli, kas paredz izmaksu, laika un kvalitātes sabalansēšanu, ietver vēl plašākā
Projektu vadība valsts pārvaldes iestādēs
Projektu vadīšanas rokasgrāmata
- Projektu vadība valsts pārvaldes iestādēs
- Šī nodaļa ir veltīta projektu vadībai valsts pārvaldes iestādēs un publiskā sektora projektu vadībai, kas raksturojama ar specifiskiem projektu
- mērķiem, vidi ar daudz ārējiem ietekmējošiem faktoriem, ierobežojumiem, ieinteresētajām pusēm un organizatorisko struktūru. Šo projektu mērķi visbiežāk
- , uzlabot budžeta izpildi. Publiskā sektora projektu izaicinājumi[1] [2]: Mērķi, sagaidāmie rezultāti. Projekti tiek īstenoti vidē, kurā bieži
- ir sarežģīti noteikt, kā un kad mērīt iznākumu. Finansēšanas modelis. Finansējuma avots ir ikgadējais valsts pārvaldes iestādes budžets
- vai struktūrfondi. Visbiežāk ar finansējumu saistītie riski ir mazāki projekti, kas tiek īstenoti viena budžeta gada ietvaros, vairāku gadu projektu budžetu