Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Projekta personāla kompetences (Competencies of project personnel)
Projektu vadīšanas rokasgrāmata
- , ieinteresēto pušu, resursu, tvēruma, laika, izmaksu, risku, kvalitātes, sagādes un komunikācijas vadība. Detalizētāks projektu vadības process
- aprakstīts 3. nodaļā «Projektu vadīšanas procesi»; uzvedības kompetences – saistītas ar personīgajām attiecībām projektā, piemēram, līderību, komandas
- Veiksmīgai projekta īstenošanai ir svarīga projekta komanda, kurai nepārtraukti jāattīsta gan projektu vadības, gan projekta specifiskās kompetences
- līmeņiem var radīt papildu risku. Projektu vadītāja pamata funkcijas ir plānošana, virzīšana un lēmumu pieņemšana, uzraudzība/kontrole un personāla
- ]: tehniskās kompetences – ietver pamata projektu vadības zināšanas un prasmes atbilstoši projektu vadības procesiem un kompetenču sfērām, t.i., integrācijas
Rokasgrāmata un ISO 21500 standarts
Projektu vadīšanas rokasgrāmata
- Lai saprastu, kāpēc «Projektu vadīšanas rokasgrāmatas» pārmaiņas notiek atbilstoši ISO 21500 standartam, jāzina, kāpēc tapa šis standarts, kā arī
- Nacionālās projektu vadīšanas asociācijas (LNPVA). Pamatā ir standarta pieejas līmenis, kas ir augstāks, vispārīgāks. Visu skata caur kompetencēm
- darbus par konkrētām tēmām. Arī «Projektu vadīšanas rokasgrāmata» ir unikāls materiālu apkopojums latviešu valodā. Rokasgrāmatas pārveides laikā sakrita
- informācija, piemēram, konkrētas metodes izmantošana. Savukārt cits tikai uzsāks projektu vadīšanas izpētes ceļu, vēloties ieviest kādu procesu
- , ir redzams, cik daudz atbilžu ir iespējams, cik daudz vēl jāapgūst. Patiesībā projektu vadības izpratne notiek visu laiku, un «Projektu vadīšanas