Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
12 soļi, kā izveidot vērtīgu zīmolu
Mārketinga rokasgrāmata
- Zīmoli ir kļuvuši par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu, un mēs gan apzināti, gan neapzināti ar tiem veidojam attiecības. Tieši zīmols ir tas, kas
- iemesla dēļ tiek uzskatīts, ka zīmols ir viens no visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Var teikt, ka atpazīstams un mīlēts zīmols ir viens
- no vērtīgākajiem aktīviem, kas pieder uzņēmumam. Mūsdienās ikviens uzņēmums neapšaubāmi apzinās sava zīmola spēku un vērtību. Zīmols ir kaut kas unikāls
- veiksmīgu stratēģiju un turpmāko zīmola popularizēšanas veidu. Zīmols ir uzņēmuma, arī cilvēka, ārējais tēls; tas definē to, kas jūs esat vai kas ir jūsu
- uzņēmuma interesēs ir tas, lai uzņēmuma zīmols būtu atšķirīgs un unikāls, jo tas padarīs to redzamu noteiktā biznesa segmentā, tāpēc arvien vairāk uzņēmēji
Kāpēc ir svarīgi izveidot spēcīgu zīmolu?
Mārketinga rokasgrāmata
- . Neapšaubāmi, ka tieši zīmola vērtību nosaka tas, cik atpazīstams zīmols ir. Mēs visi zinām «Cola-Cola» – tieši tāpēc, ka patērētāji zina, ko tas nozīmē
- sagaidīt. Zīmols ir gandrīz vienīgais kvalitatīvais un ilgtspējīgais veids, kā atšķirties no pārējiem. Labākie zīmoli ir veidoti uz spēcīgu ideju pamatiem
- . Spēcīgs zīmols dod iespēju definēt uzņēmumu vai produktu, piešķirt tam unikalitāti un ļauj ieņemt vietu patērētāju dzīvē. Neapšaubāmi, spēcīgs zīmols
- segmentos, kā arī sniedz iespēju nodrošināt produktam augstāku cenu nekā konkurentiem. Galu galā zīmols palielina uzņēmuma akciju vērtību, bet kopumā
- jāsaka, ka spēcīgs zīmols var sniegt milzīgu pievienoto vērtību uzņēmumam un izpletīsies ļoti tālu ārpus uzņēmuma materiālajiem aktīviem. Nedaudz
Soli pa solim: Kā izveidot vērtīgu zīmolu?
Mārketinga rokasgrāmata
- – mūsdienās zīmols ir virsvērtība, kam patērētāja acīs bieži vien ir lielāka nozīme kā produkta vai pakalpojuma pragmatiskajam derīgumam. Jo vērtīgāks ir jūsu
- zīmols, jo vairāk ar to spēsiet pelnīt. Būtībā zīmols pārstāv cilvēku uztveri par uzņēmuma klientu apkalpošanu, reputāciju, reklāmu un logotipu
- . Nodefinējot to, kas ir jūsu uzņēmuma zīmols, jūs ietekmējat to, kādi būs pārējie zīmola stratēģijas elementi, tostarp arī pārējie mārketinga materiāli un komunikācijas stratēģijas. Lūk, 12 soļi, kā izveidot stipru zīmolu:
6. Iesaistīt savu auditoriju – neignorēt to!
Mārketinga rokasgrāmata
- un dalīties ar saturu. Jūsu uzņēmums/zīmols nedrīkst aizmirst par šiem tīkla elementiem, un tas prasa pūliņus, lai konstanti tiktu nodrošināta šī
- komunikācija starp jūsu uzņēmumu, klientiem, topošajiem klientiem, konkurentiem u.c. iesaistītajiem. Caur sociālajiem medijiem kā uzņēmums/zīmols jūs
- saturu savos sociālajos medijos Kad jūsu uzņēmums/zīmols ir brīvs, lai iesaistītos un sadarbotos ar klientiem? Ir iespējams aplūkot pāris ieteiktos
- laikus, piemēram, dažāda veida informāciju ievietot vakarā. Bet, ja jūsu zīmols nav sociālajos medijos šajā laikā, kāda jēga ievietot kādu informāciju