SPĒLES NOTEIKUMI EFEKTĪVĀ UZŅĒMUMĀ
PAR SEMINĀRU
Dienas Bizness un ARISTA Executive Search rīko semināru uzņēmumu vadītājiem par personāla vadību un attīstību. Seminārā eksperti atbildēs uz uzņēmējiem un uzņēmumu vadītājiem svarīgiem jautājumiem:
- Kādi ir uzņēmuma vadītāja uzdevumi, lai uzņēmums funkcionētu atbilstoši mūsdienu tendencēm un prasībām?
- Kas motivē darbiniekus, kas veicina sasniegumus darbā?
- Kā veidot uz rezultātiem orientētu sadarbību starp vadītāju un darbinieku?
Ikviena uzņēmuma panākumu faktoru lielā mērā ietekmē vadības spēja reaģēt uz izmaiņām uzņēmējdarbības attīstības procesos, sākot ar darbiniekiem, beidzot ar tehnoloģijām un vispārējām tendencēm, kā strādāt. Laiks mainās un parādās aizvien pilnvērtīgākas iespējas, kas ļauj darbiniekiem strādāt efektīvāk.
Šodien labs vadītājs daudz vairāk novērtē savu darbinieku, darba attiecības drīzāk ir sadarbība, abām pusēm saņemot to, kas tām ir svarīgs. Ja darbinieks ir gatavs dalīties zināšanās un prasmēs, kā rezultātā uzņēmums gūst peļņu, labam vadītājam ir jābūt gatavam pienācīgi atalgot un rūpēties par savu darbinieku.
Kas ir tas, kas interesē darbiniekus?
Kas veido darbinieka ieinteresētību strādāt konkrētā uzņēmumā?
Kā noturēt vērtīgu darbinieku?
Kā ar tehnoloģiju palīdzību veicināt darba efektivitāti?
Kā veicināt vadības un darbinieku savstarpējo uzticēšanos un lojalitāti?
Kādam ir jābūt uzņēmumam, vadītājam un darbiniekam šodien?
Mērķauditorija: Uzņēmumu īpašnieki un vadītāji, personāla daļas vadītāji
Mērķis: Sniegt zināšanas par tendencēm uzņēmuma vadības psiholoģijā un vadības lomu mūsdienās, kā veidot attiecības starp vadību un darbiniekiem, kā veidot pilnvērtīgu, veselīgu darba vidi, kā to vadītājs var ietekmēt no savas pozīcijas. Runāt par jaunākajām tehnoloģijām, kā tās var atvieglot darbu, as atvieglo darbu un kas gaidāms tuvākajos gados.
9:30 – 10:00 |
Reģistrācija |
|
10:00 – 10:30 |
Cilvēku iekšējā motivācija un tās saistība ar personības faktoriem
|
|
10:30 – 11:00 |
Vadītāja nākotnes prasmes
|
|
11.00 – 11.30 |
Kā iesaistīt darbiniekus uzņēmuma pārmaiņu procesos. Izaicinājums un pieredze.
|
|
11.30 – 12.00 | Kafijas pauze | |
12.00 – 12.40 |
Līderisms
|
|
12.40 – 13.10 |
Mākslīgā intelekta drīzā nenovēršamība Latvijas uzņēmējdarbībā
|
|
13.10 – 13.40 |
Military Leadership Principles: From Combat to Business
|
|
13.40 – 14.00 |
Rūpes par darbiniekiem = ceļš uz uzņēmuma izaugsmi
|
|
14.00 – 14.15 |
Labsajūta un emocionālā veselība dzīvē un darbā
|
|
14.15 | Noslēgums |
Dienas Biznesa abonentiem, ARISTA Executive Search un BlueOrange Bank korporatīvajiem klientiem 15% atlaide
Alo Naelapea ir ARISTA galvenais partneris. Viņam ir vairāk nekā 13 gadu pieredze augstākā līmeņa vadītāju piesaistē un konsultēšanā. Alo palīdz starptautiskiem un vietējiem uzņēmumiem noalgot labākos augstākā līmeņa vadītājus un speciālistus. Viņš ir vadījis daudzas “Vadīšanas un Līderības Spēju” seminārus un apmācību programmas. Kopš 2009. gada Alo ir sertifi cēts Hogan testu konsultants un ir publicējis rakstus par līderību un biznesa attīstību. Alo ir absolvējis Tallinas Universitātes Psiholoģijas programmu ar novirzienu Klīniskajā Psiholoģijā. Personāla Attīstības Asociācijas biedrs un rotējošais prezidents Jauniešu Uzņēmējdarbības Asociācijā Igaunijā. Pasniedz karjeras plānošanas lekcijas Tallinas Tehniskajā Universitātē. Eksperts: Karjeras Plānošanā, Augstākā Līmeņa personāla atlasē, Komandas vadībā un attīstībā. Specializējas: Publiskais sektors, IT un Telekomunikācijas, Farmācija un Medicīna, Biznesa Pakalpojumi, Banku un Apdrošināšanas nozare, Mediji.
Tatjana Kuzmina ir ārējais ARISTA konsultants. Personāla vadībā un atlasē Tatjanai ir vairāk nekā 20 gadu pieredze. Šajā laikā ir iegūta lieliska izpratne un zināšanas par personāla vadību, kā arī par to, kas ir nepieciešams darbiniekiem un kas darba dēvējam, un kā apvienot visu, lai abas puses strādātu uz vienu mērķi. 12 gadus strādājot par personāla vadītāju A/S “Laima” un “Orcla Confectionery & Snacks Latvija” Tatjana ieguva lielisku pieredzi par to, kā vadīt, motivēt un atlasīt labākos darbiniekus un kas ir nepieciešams uzņēmumam, kas tiecas uz nepārtrauktu attīstību, izcilību un lieliskiem savas nozares panākumiem. Tatjana ir ieguvusi Latvijas Universitātes maģistra grādu Latviešu valodā un literatūrā.
SIA Knauf Latvija tirdzniecības vadītaja no 01.01.2017. Savu sadarbību ar Knauf sāku 2013 gada janvārī kā produktu grupas veicināšanas vadītāja Baltijas valstīs. 2017 gada sākumā man uzticēja vadīt visu Latvijas tirdzniecības un mārketinga komandu.
Organizāciju psihologs (Latvijas Universitāte) – kā jau psiholoģijā pieņemts, pilna izglītība, gan bakalaura, gan maģistra grāds jomā CreaTest vadītājs Docents Alberta koledžā, kopējais pasniedzēja stāžs pārsniedz 10 gadus Latvijas Psihologu apvienības valdes priekšsēdētājs Latvijas Organizāciju psihologu biedrības valdes priekšsēdētājs no 2011. līdz 2016. gadam Kopējā pieredze pētījumu organizēšanā 15 gadi, tostarp veikti pētījumi daudzām vadošām Latvijas organizācijām. Gan privātā statusā, gan kā konsultantam citās organizācijās saraksts ir diezgan garš, nezinu, vai ir vērts visu uzskaitīt. Pēdējā laikā labāka sadarbība ar IT jomas organizācijām – Accenture, EVRY, Tieto, arī Lattelecom. Sadarbojos ar personāla atlases kompānijām kā testu piegādātājs un psiholoģiskās novērtēšanas speciālists