Kā novērtēt preču zīmi?
Turpinot sadarbību ar rokasgrāmatas pamatsatura autoriem – korporatīvo finanšu kompāniju LAIKA STARS, rokasgrāmata papildināta ar jaunu tēmu – 5.4.3. «Preču zīmju vērtēšana», sniedzot atbildes uz šiem un citiem jautājumiem:
- Vai vienmēr preču zīmes vērtība palielina uzņēmuma vērtību?
- Kāpēc ir nepieciešama preču zīmju vērtēšana?
- Kad novērtēt preču zīmes?
- Kāda ir preču zīmju vērtēšanas metodoloģija?
- Kā paaugstināt preču zīmes vērtību?
Preču zīme ir apzīmējums, kuru lieto, lai kāda uzņēmuma preces atšķirtu no citu uzņēmumu precēm. Preču zīmju vērtēšana ir nepieciešama jebkuram uzņēmumam, kura spēja nākotnē ģenerēt naudas plūsmas ir atkarīga no produkta vai pakalpojuma atpazīstamības tirgū.
Preču zīmju vērtēšanai ir svarīga loma uzņēmumu apvienošanās un pārņemšanas darījumos.
Jaunie rokasgrāmatas papildinājumi sniegs rekomendācijas, kas ir jāņem vērā, ja uzņēmums grib novērtēt preču zīmi. Rokasgrāmatā atradīsiet padomus par:
- preču zīmes vērtības uzturēšanu un palielināšanu,
- preču zīmes vērtības noteikšanas gaitu.
Tāpat šajā nodaļā ir aprakstīts preču zīmes vērtēšanas piemērs.
Atpazīstama preču zīme ir viena no būtiskākajām veiksmes atslēgām veiksmīga biznesa attīstībai!
Korporatīvo finanšu kompānija LAIKA STARS ir biznesa vērtēšanas, investīciju projektu attīstības, finanšu vadības konsultāciju un finanšu apmācību eksperts. Augsti kvalificēta un pieredzējusi profesionāļu komanda dalās savā pieredzē ar «Finanšu vadības rokasgrāmatas» lasītājiem. Visu tēmu saturs ir balstīts uz pieredzi, kas uzkrāta, strādājot pie vairāk nekā 800 finanšu projektiem.