Kādas specifiskas problēmas ir zvanu centros?
Tuvošanās gada nogalei rada papildu stresu, lūkojoties uz neizpildītajiem darbiem, pārdošanas plāniem, ko gribētu vairāk sasniegt, un vienlaicīgi arī cenšoties aktivizēt pārdošanas procesu, jo tieši gada pēdējos mēnešos tiek lemts par nākamo gadu – vai tas būtu par kādas preces iegādi vai jauna pakalpojuma izvēli. Visi minētie faktori pārdošanas jomas speciālistiem rada dubultu slodzi, kas rezultējas papildu stresā. Katrs ir pārliecinājies, ka ilgstošs stress nav labvēlīgs, bet nereti aizvien aizmirstam, kā laicīgi neradīt ugunsgrēku.
Tieši tāpēc šajā saspringtajā gada nogales laikā galvenā uzmanība pievērsta stresam un tā pārvarēšanai, akcentējot šādus aspektus:
- Kādi ir biežākie psihoemocionālie riska faktori darba vidē?
- Kādas specifiskas problēmas ir zvanu centros?
- Kā novērst darba vides stresu?
- Pasākumi uzņēmuma līmenī
- Pasākumi individuālā līmenī
Plašāk lasiet «Pārdošanas vadības rokasgrāmatas» 12.2. nodaļā «Stresa menedžments».