Kāpēc SMS ir agresīvs mārketings?
2015.gada 23.aprīlis
Rokasgrāmatas jaunākajos papildinājumos uzzināsiet par aktuālo un daudziem tik pazīstamo mārketinga instrumentu SMS (īsziņu), jo tieši tā visprecīzāk iekļūst mūsu privātajā telpā. Reizēm SMS trāpa, reizēm – nokaitina, bet praktiski vienmēr to izlasām. Tāpēc nodaļā «SMS – trāpīgs, bet agresīvs mārketings» var uzzināt atbildes uz šādiem būtiskiem jautājumiem:
- Kāpēc SMS mārketings, piemēram, salīdzinot ar e-pastu, ir sensitīvāks?
- Kā uzņēmumi parasti pārkāpj normas, izmantojot SMS mārketingu?
- Kādas pozitīvas izmaiņas radījis SMS mārketings, strauji attīstoties Latvijā?
- Kādi ir SMS mārketinga plusi un mīnusi?
- Kāda ir uzņēmumu pieredze, izmantojot šo instrumentu?
- Kā izprast SMS sensitivitātes nosacījumus? Kā tos izmantot savā labā?
Tāpat arī, uzklausot rokasgrāmatas lietotāju ierosinājumu, papildinājumos iekļauts jauns līguma paraugs – 12.4. «Autora mantisko tiesību nodošanas līgums», kā arī aktualizēts jau iepriekš publicētais 12.3. «Autora līgums».