Mārketings pārdošanas procesa veicināšanai
Kā savam biznesam piesaistīt jaunus klientus un kopā ar tiem iekļauties vienotā izaugsmes un panākumu maratonā? Kā novērst klientu aizplūdi pie konkurentiem un nodrošināt, lai viņiem nekad nekas tāds pat prātā neienāktu? Tā rokasgrāmatu jaunākās tēmas piesaka Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG).
Plašāk vērtīgus pieredzes padomus iespējams uzzināt 11. nodaļā «Mārketings pārdošanas procesa veicināšanai»:
- 11.1. «Mārketinga un komunikācijas risinājumi jaunu klientu piesaistei»;
- 11.2. «Mārketinga un komunikācijas risinājumi esošo klientu lojalitātes stiprināšanai».
«Uzņēmumam sākot darbu, tiek veikti mārketinga priekšdarbi, bet bieži vien tie aprobežojas tikai ar produkta pieejamības nodrošināšanu, pārdošanas komandas atlasi, piedāvāto produktu vai pakalpojumu aprakstošiem bukletiem vai elementāru interneta vietni un vadītāja komandu pārdevējiem: «Pārdodiet!» Protams, zināmus rezultātus var sasniegt arī tā, bet tālredzīgāk būtu pirms pārdošanas uzsākšanas sagatavot atbilstošu mārketinga platformu jeb, citiem vārdiem sakot – tirgu jūsu uzņēmuma piedāvājumam,» tā autors rosina paskatīties uz savu uzņēmumu no cita skatupunkta.
Tāpat arī piedāvā veikt testu, godīgi atbildot uz jautājumiem sava biznesa attīstības paškontrolei gan jaunu klientu piesaistē, gan esošo klientu lojalitātes stiprināšanā.
Rokasgrāmatas papildinājumu autors Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG) ir mūsdienīgs, dzirkstošs un unikālām idejām piepildīts pilna servisa mārketings, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra, kas darbojas kopš 1998. gada. Aģentūras nepārspējamo komandu veido izcili savas jomas speciālisti, kuru pieredze un profesionālās iemaņas piešķir AUG pakalpojumiem pievienoto vērtību.