Meklē ilgtspēju
Patērētājs kļūst zinošāks un sagaida, lai iepakojums pildītu aizvien vairāk funkciju
Pircēji aizvien lielāku lomu piešķir iepakojuma ilgtspējai, kā arī tam, lai iepakojumam netiktu pievienotas mākslīgās sastāvdaļas, DB rīkotajā iepakojuma nozares konferencē Know how Baltic: Packaging for sustainable business atzina eksperti. Tajā pašā laikā iepakojuma dizainam jābūt pievilcīgam, ērtam un jāsniedz informācija, līdz ar to nozīmīga loma ir digitālajiem kodiem.
Grib zināt visu
Patērētāju loma zīmolu virzībā arvien palielinās, un cilvēki vairāk nekā jebkad iepriekš vēlas izzināt informāciju par produktiem – izcelsmi, ražošanas procesu, sastāvdaļām, veselīgumu, kā tie tiek iepakoti un kur tos var atrast – un ir gatavi izteikt savu viedokli, sevišķi interneta vidē, kur balss pieder ikvienam. Attiecīgi no zīmoliem tiek sagaidīta proaktīva un savlaicīga komunikācija, norāda SIA Tetra Pak Baltijas reģiona korporatīvo klientu vadītāja Laura Latišonoka.