Pasākumu mārketings – atslēga veiksmīgai komunikācijai ar klientu
Pasākumu mārketings – atslēga veiksmīgai komunikācijai ar klientu. No pamatiem līdz šī brīža tendencēm. Rokasgrāmatas autors Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG) aizraujošā stāstā ar daudziem piemēriem ierauj mārketinga pasaules niansēs! Iegūsti idejas, iepazīstoties ar jauno materiālu 5.11. «Pasākumu mārketinga iespējas uzņēmuma tēla veidošanā».
Vai zini – tendences liecina, ka pasākumu mārketinga aizvien ir pieaugoša nozīme, tādēļ uzņēmumiem ir vērts veidot aktīvu komunikāciju ar klientu, izmantojot tieši šo mārketinga veidu.
«Veiksmīga pasākumu mārketinga kampaņa sniedz cilvēkiem papildu pievienoto vērtību. Vienalga, vai tas ir koncerts, labdarības akcija vai cits pasākums, dalībnieki jūtas saņēmuši kādu labumu sev, nevis tikai piedalījušies uzņēmuma reklāmas kampaņā,» tēmas aktualitāti skaidro Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG) mārketinga speciālisti.
Kādas kļūdas nepieļaut? Kādi padomi, ko ņemt vērā, lai izdotos? Tas viss jaunākajā mārketinga pasaules stāstā:
- Pasākuma plānošana un reklamēšana – Kādi ir trīs galvenie aspekti, kas jāņem vērā? Kādi ir būtiskākie jautājumi, uz kuriem jābūt atbildēm, plānojot pasākumu? Kāpēc šie jautājumi tikai sākotnēji šķiet vienkārši, bet neatbildēšana uz tiem var pat izgāzt ideju? Kas ir iepazīšanās pasākums, un kāpēc tas ir nepieciešams? Kā izmantot mūsdienās būtisko komunikācijas kanālu – sociālos tīklus? Kādas ir svarīgākās sociālo tīklu atšķirības – svarīgi atcerēties, ka katrs no tiem sniedz atšķirīgas iespējas? Padomi, cik dažādi var būt ziņojumi!
- Uzrunāšanas taktika – Kādi ir vienkāršākie uzrunāšanas veidi? Kas ir tā saucamais pasākums pasākumā, un kā to izmantot?
- Papildu dimensija – pasākumi tiešraidē – pamatoti argumenti, kādēļ ir vērts izmantot digitālās vides iespējas? Kādus soļus veido pasākuma organizēšana un tā mārketinga aktivitātes no idejas līdz pat pasākuma noslēgumam?
- Aktuālās pasākuma mārketinga tendences – Mārketings tāpat kā apģērbi mainās – Kādi jauninājumi novēroti 2017. gadā? Kā mainījušās drona izmantošanas funkcijas, salīdzinot ar tā radīšanas pamatmērķi? Kas šim gadam raksturīgs pasākuma dizaina jomā? Kāds ir šī gada jaunums un galvenais nestandarta risinājums pasākumu rīkošanā? Kā šogad tiek izvēlēta pasākuma vieta? Kas ir intelektuālais kapitāls? Kā radīt emocijas?
- Esi izklaidējošs, lai taptu sadzirdēts – Kas ir FoMO? Kā to izjūt pasākumu organizētāji un pasākumu apmeklētāji? Kā šīs bažas pasākumu mārketinga speciālisti var izmantot savā digitālā mārketinga stratēģijā?