Pašdisciplīnas trūkums uzņēmumos
Vai tiešām atvaļinājumu laikā nevar pārdot?! Beidz izmantot 90. gadu metodes! Atceries, pārdošanā robežu nav! Apzinies pašdisciplīnas trūkumu savā uzņēmumā!
Tie ir tikai pāris izsaukumi, kas sapurina un pamodina pārdevēju, kas iesnaudies no ikdienas rutīnas. Iepazīstoties ar jaunajiem papildinājumiem, jūs ne tikai sapurina, bet sniedz arī vērtīgus padomus un dalās ar pieredzes stāstiem – to dara autors Jānis Viegliņš, Pārdošanas skolas dibinātājs un vadītājs, aicinot paskatīties mūsdienu pārdošanai acīs, nevis tikai to saucot par pārdošanu.
Teiksiet – izklausās skarbi?! Nē, reāli! Savu tiesu dabū arī vadītāji, kurus autors sauc par iemigušiem, nepaskatoties lietas būtībai acīs. Komiski ir tie pieredzes stāsti, kad vadītāji aiz muguras lamā savus darbiniekus, ka visi slinki un visus vajadzētu atlaist, bet aizmirst, ka problēmas risināšanu vajadzētu sākt no sevis. Pašdisciplīnas trūkums uzņēmumos – tā to nosauc Jānis Viegliņš: «Manuprāt, vislielākā kļūda uzņēmumos Latvijā ir pašdisciplīnas trūkums. Ne tikai uzņēmumos, bet arī var locīt – uzņēmumam, uzņēmumā. Šī disciplīna nereti arī noved pie zemākiem pārdošanas rezultātiem, efektivitātes un produktivitātes utt.»
Autoram ir arī atbilde par pārdošanu atvaļinājuma laikā, pragmatiski atzīstot, ka iebildumi būs jau vienmēr, bet atvaļinājuma laikam ir sava pārdošanas atslēga/instruments. Un pāri visam dominē manipulācija ar klientu, kurā aizvien uzrodas jauni knifi – uzzini, kādi vēl ir pāris veidi, kā piesaistīt klientu.
Un galvenais – beidz skriet pakaļ ārzemju pārdošanas tehnikām, atceries, ka mūsu valstī ir savi pārdošanas vides nosacījumi. Kādi?! Izmanto Jāņa Viegliņa rakstveida ieteikumus!
Plašāk lasi «Pārdošanas vadības rokasgrāmatas» šādās nodaļās:
- 6.9.3. «Manipulācija pārdošanas attīstībā – eksperta pieredzes stāsts»;
- 6.9.4. «Manipulācijas triki komunikācijā ar klientu».