Uzņēmuma nosaukuma spēks un ieteikumi, domājot par zīmola maiņu
2015.gada 27.janvāris
Rokasgrāmatas jaunākajos papildinājumos, uzzināsiet uzņēmēju pieredzes stāstus par:
- uzņēmuma nosaukuma lielo nozīmi, atceroties, ka nosaukums ir daļa no zīmola būtības (sk. 5.1. «Jaunu produktu un pakalpojumu izveide»);
- spilgtām zīmola maiņas kampaņām (sk. «Zīmola maiņa jeb rebrendings – risks vai iespēja?);
- darba devēja tēlu – skatu reputācijas spogulī, spējot paskatīties uz darba devēja tēlu vairākos veidos (pieejās) (sk. 9.1. «Reputācijas nozīme biznesā»);
- motivāciju sasniegt Uzņēmuma reputācijas topa virsotnes (sk. 11.2. «Uzņēmumu reputācijas līderis»).
Ieklausoties citu pieredzē, iespējams mērķtiecīgāk veidot savu stāstu!