Instagram algoritmi – kā šobrīd tos izmantot uzņēmumā

Instagram algoritmi – kā tos izmantot savā uzņēmumā
Arī šobrīd, ārkārtējā situācijā, noderēs Instagram padomi, lai uzmundrinātu klientus, dalītos ar pozitīvo un kopīgi cerētu.
Foto: Unsplash.com

Sociālo tīklu algoritmi – kā tie darbojas un ko tas nozīmē? Tiem, kas neseko līdzi sociālo tīklu tendencēm ikdienā, tas ir kā risināt integrāļu vienādojumus ar piektklasnieka zināšanām matemātikā. Un, ja tas vēl nav pietiekami sarežģīti – tie mainās ik dienu, tev par to pat nezinot. 

pediņasKāpēc ir svarīgi saprast platformas algoritmus? Ļoti vienkārši – lai saņemtu labāko, ko sociālo tīklu platforma var piedāvāt, tev jārada attiecīgs saturs. Tas ļaus ātrāk redzēt rezultātus, palīdzēs audzēt tava zīmola atpazīstamību un veicinās tavu klientu lojalitāti. 

Lai iegūtu popularitāti sociālajos tīklos, nepietiek tikai ar to, ka publicē saturu. Panākumu atslēga ir izprast, kā konkrētā platforma strādā, kas rada pozitīvu ietekmi un kas tieši otrādi – rada negatīvu efektu vai nedod gaidīto rezultātu. Izpildi mājasdarbu un esi pacietīgs. Jo labāk izpratīsi, ko vēlas redzēt tavi sekotāji, jo labāki būs rezultāti. Tas nozīmē, ka savu laiku izmantosi, darot lietas, kas rada vērtību.

Būtībā Instagram tev uzticas… vai arī nē. Tomēr viss ir atkarīgs no tevis – cik labi realizējas tavs saturs un cik cilvēku patiešām to skatās un iesaistās. Ja tev piederētu Instagram, diez vai tu vēlētos izcelt kontus, kas haotiski publicē informāciju. Noteikti svarīgāki būtu konti, kas publicē vērtīgu un sekotājiem saistošu saturu. Galvenais Instagram mērķis ir noturēt lietotāju uzmanību pēc iespējas ilgāk un biežāk.

Instagram padomi
Avots: Unsplash.com

pediņasVai arī tev ir gadījies uzdot sev jautājumu – kā Instagram zina, ka es domāju par jauna mēteļa iegādi? Tā nav maģija, bet gan mūsdienu tehnoloģijas. 

Instagram zina, kas varētu interesēt tavus sekotājus?

  • Tiek pārbaudīts, vai saturs ir jau bijis augšupielādēts iepriekš. Instagram ļoti novērtē jaunu saturu. Ja saturu kāds jau ir publicējis, tad ļoti iespējams, ka tas organiski sasniegs stipri mazāku auditoriju. 
  • Kur un kad saturs uzņemts. Jo jaunāka bilde vai video, jo labāk. 
  • Ja komentāri pie satura ir manuāli rakstīti, tad rakstītajam ir daudz lielāka vērtība. 
  • Kādā ierīcē un lietotnē saturs tiek skatīts.
  • Instagram automātiski skenē attēlus un atpazīst cilvēkus, dzīvniekus, spēkratus, zīmolu logo utt. 
  • Atrašanās vieta, kur publicē saturu. 
  • Ja tavam kontam ir, piemēram, neīsti vai pirkti sekotāji, Instagram tev mazāk uzticas. 
  • Cik aktīvs Instagram lietotājs tu esi. Vai tu publicē Instagram stories, vai un cik bieži tu publicē saturu, vai tu atbildi uz komentāriem, vai tu iesaisties citu kontu saturā utt.

Tas viss palīdz Instagram saprast, kas un kāds ir tavs saturs un kam tas varētu būt saistošs.

Instagram padomi
Avots: Unsplash.com

Instagram savus satura veidotājus iedala dažādās kategorijās atkarībā no tā, cik daudz platforma uzticas šim kontam. 

Iegūsti Instagram uzticību:

  1. Pastāvīgi publicē saturu un Instagram stories.
  2. Atbildi uz visām privātajām ziņām un komentāriem.
  3. Iesaisties sarunā ar citiem lietotājiem un par viņu publicēto saturu.
  4. Esi aktīvs katru dienu. 
  5. Centies sasniegt augstu iesaistes jeb engagment procentu visam, ko tu publicē.
  6. Komunicē ar jauniem sekotājiem. 
  7. Centies radīt saturu, kas piesaistīs lietotājus, kuri vēlēsies ilgāk uzkavēties tavā profilā.
  8. Pārliecinies, ka tavam kontam nedēļu pēc nedēļas ir laba organiskā izaugsme.
  9. Nepērc sekotājus. 
  10. Neraksti visiem pēc kārtas privātās ziņas. 

Nebaidies arī riskēt un kļūdīties. Galvenais ir no kļūdām mācīties un pastāvīgi skatīties, kā uz tavu saturu reaģē tavi sekotāji. Tomēr atceries – tu neesi nauda, lai visiem patiktu. Dažreiz labāk ir koncentrēties uz tēmām un saturu, kuru tu pārzini. Ne visiem tas būs saistošs. Svarīgi ir piesaistīt tos lietotājus, kuriem tavs saturs būs interesants.