Lai arī nevienā apgalvojumā nav novērojams ļoti augts to atbilžu īpatsvars, kas pozitīvi vērtētu vadības iekšējo komunikāciju krīzes laikā, tomēr ir daži aspekti, kuros novērtējums ir salīdzinoši augstāks. Piemēram, teju 60% no respondentiem piekrīt apgalvojumam, ka vadība cenšas mazināt satraukumu krīzes laikā, tāpat vēl 57% no visiem aptaujas dalībniekiem atzīst, ka viņi jūt, ka vadītājam krīzes laikā rūp viņu labbūtība un labklājība. Arī sajūtai, ka vadības komandai komunikācija ar darbiniekiem krīzes laikā ir svarīga, piekrīt 54% no visiem dalībniekiem. Jāatzīmē gan, ka visos trijos aspektos biežāk apgalvojumiem piekrīt vidējā līmeņa vadītāji, nevis specialisti.
Tātad var secināt, ka ievērojama daļa vadītāju rūpējas par saviem darbiniekiem, viņu emocionālo noskaņojumu un labbūtību krīzes laikā.
Personāla vadības rokasgrāmata
Personāla vadības rokasgrāmata abonentiem
-
-
10.1 Iekšējās komunikācija funkcija – kuram par to jāatbild? Kuram jāvada?
-
10.2.Iekšējā komunikācija uzņēmumā – ierocis ar stratēģisku spēku. Kā to īstenot?
-
10.4.Darbinieku aktivitātes sociālajos medijos
-
10.5.Vadītājs – galva un darbinieki – kakls jeb manipulācija
-
10.6.Pētījumi organizācijās
-